Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Νέα πλατφόρμα συνδρομητικής τηλεόρασης από τη Wind

«Εχουμε αυτή τη στιγμή 60 συνδρομητικά κανάλια στο πακέτο, όλα τα ελεύθερα ελληνικά κανάλια, ενώ μετά τη συμφωνία με τα novasports, ανακοινώνουμε μία μεγάλη στρατηγική συνεργασία με το Netflix», τόνισε ο CEO της Wind Νάσος Ζαρκαλής.

Νέα πλατφόρμα συνδρομητικής τηλεόρασης από τη Wind

Η Wind Vision συνδυάζει αυτή την στιγμή ό,τι καλύτερο έχει να δώσει το ίντερνετ, η παραδοσιακή τηλεόραση και η συνδρομητική τηλεόραση, υποστήριξε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Wind Hellas Νάσος Ζαρκαλής, κατά την παρουσίαση της νέας συνδρομητικής πλατφόρμας της εταιρείας τηλεπικοινωνιών.

«Είναι ευρυζωνική, καινοτομεί στον τρόπο μετάδοσης των δεδομένων χρησιμοποιώντας την τεχνολογία που χρησιμοποιούν το Youtube και το Netflix, είναι android TV -μία από τις πρώτες τέτοιου είδους πλατφόρμες στην Ευρώπη (μόλις 10 λειτουργούν αυτή τη στιγμή πανευρωπαϊκά)-, δίνοντας πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες της Google, προσφέρει ένα ιδιαίτερα εύχρηστο περιβάλλον πλοήγησης, έχει το χαρακτηριστικό ότι απελευθερώνει τον χρήστη από πλευράς χρόνου, χώρου και οθόνης» τόνισε.

Πρόσθεσε πως «δουλεύουμε τον τελευταίο ενάμιση χρόνο και έχουμε αυτή τη στιγμή 60 συνδρομητικά κανάλια στο πακέτο, όλα τα ελεύθερα ελληνικά κανάλια, ενώ μετά τη συμφωνία με τα novasports, ανακοινώνουμε μία μεγάλη στρατηγική συνεργασία με το Netflix, που θα είναι διαθέσιμο ως μέρος του λειτουργικού μας. Γινόμαστε η πρώτη πλατφόρμα στην Ελλάδα όπου θα είναι πλήρως ενσωματωμένο το Netflix».

Κατά τον κ. Ζαρκαλή, «ο πρώτος στόχος για τη Wind Vision είναι τα 600.000 νοικοκυριά που μας έχουν εμπιστευθεί τόσα χρόνια, με στόχο να τους δώσουμε μία νέα εμπειρία τηλεθέασης, επομένως χρειάζεται να είναι κανείς συνδρομητής σταθερής της WIND. Η συνολική αγορά της συνδρομητικής τηλεόρασης θα αυξηθεί σημαντικά τα επόμενα χρόνια και σκοπεύουμε να είμαστε ένας βασικός πυλώνας ανάπτυξης αυτής της αγοράς».

Αλλαγές στην τεχνολογία, αλλαγές ως προς τη ζήτηση από τους ίδιους τους καταναλωτές αλλά και αλλαγές στο επιχειρηματικό μοντέλο καθιστούν, σύμφωνα με τη διοίκηση της Wind, τη δεδομένη συγκυρία, την πλέον κατάλληλη για την επέκταση της εταιρείας στην αγορά της συνδρομητικής τηλεόρασης.
«Θεωρούμε ότι τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή για είσοδο στη συγκεκριμένη αγορά, η οποία θα υποστεί …οβιδιακή μεταμόρφωση στα χρόνια που έρχονται.

Η αγορά της συνδρομητικής έχει χαμηλή διείσδυση στην Ελλάδα, μόλις στο 25%, όταν στην υπόλοιπη Ευρώπη είναι στο 60%, ενώ σε χώρες όπως π.χ. η Γαλλία ξεπερνά το 90% και φθάνει το 99%. Είμαστε απολύτως βέβαιοι ότι θα υπάρξει περαιτέρω διείσδυση και είναι ορατός ο στόχος η διείσδυση στην Ελλάδα να φτάσει στο 40% στα επόμενα χρόνια.

Ενας ακόμη παράγοντας είναι ότι τώρα αλλάζει η τεχνολογία με τις υποδομές των οπτικών ινών, ώστε να φθάνει εξαιρετικής ποιότητας σήμα στον καταναλωτή, που μπορεί να καλύψει πολλές και διαφορετικές ανάγκες, ενώ επιπλέον αλλάζει και η τεχνολογία μετάδοσης του περιεχομένου.

Επίσης, το μοντέλο τηλεθέασης ήταν πολύ συγκεκριμένο στο πρόσφατο παρελθόν, ωστόσο τώρα το κάθε μέλος της οικογένειας θέλει να βλέπει το δικό του πρόγραμμα, από τη δική του οθόνη και το ίντερνετ ‘’παντρεύεται’’ με την τηλεόραση».

 

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v