Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Captain Fu: Ο ΟΛΠ είναι έτοιμος να τηρήσει τις δεσμεύσεις του

Επενδύσεις μεγαλύτερες από εκείνες που έχει δεσμευθεί, επιθετικότερο marketing για την προσέλκυση νέων πελατών και σχέδια ανάπτυξης για κρουαζιέρα και ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη. Τι δήλωσε χθες η διοίκηση της εισηγμένης.

Captain Fu: Ο ΟΛΠ είναι έτοιμος να τηρήσει τις δεσμεύσεις του

Την αισιοδοξία της για τις προοπτικές ανάπτυξης του ΟΛΠ εξέφρασε κατά τη χθεσινή παρουσίαση της εισηγμένης στην Ένωση Θεσμικών Επενδυτών, η διοίκηση της εταιρείας, δίνοντας προτεραιότητα στην υλοποίηση του επενδυτικού της προγράμματος, σε ένα επιθετικό marketing, με στόχο την προσέλκυση νέων πελατών και στη βελτίωση της εσωτερικής λειτουργίας και αποδοτικότητάς της.

«Η εταιρεία βρίσκεται σε καλό ρυθμό, αυξάνοντας τα έσοδά της, αναβαθμίζοντας το επίπεδο των υπηρεσιών της και περιορίζοντας το κόστος της» δήλωσε ο CEO του ΟΛΠ Captain Fu, παραθέτοντας τις τρεις βασικότερες προτεραιότητες της διοίκησης, που είναι:

• Η υλοποίηση των επενδύσεων ύψους 320 εκατ. ευρώ που έχει δεσμευτεί έναντι του ελληνικού δημοσίου να πραγματοποιήσει η COSCO (θα πραγματοποιηθούν επενδύσεις και πέραν των δεσμεύσεων). «Είμαστε καθ' όλα έτοιμοι, έχουμε βρει την απαιτούμενη χρηματοδότηση και περιμένουμε τις σχετικές εγκρίσεις από τις αρχές. Όταν τις λάβουμε, θα ξεκινήσουμε αμέσως» αναφέρθηκε χαρακτηριστικά.

• Η βελτίωση των υπηρεσιών και παράλληλα ένα επιθετικότερο marketing με στόχο τη διεύρυνση του πελατολογίου.

• Την αύξηση της παραγωγικότητας της εταιρείας μέσα και από τον περιορισμό του λειτουργικού κόστους.

Απώτερος στόχος είναι το λιμάνι του Πειραιά να εξελιχθεί στο μεγαλύτερο της Μεσογείου σε ό,τι αφορά το διαμετακομιστικό εμπόριο και στο μεγαλύτερο της Ανατολικής Μεσογείου σε ό,τι αφορά την κρουαζιέρα.

Ειδική αναφορά έγινε στους φιλόδοξους στόχους σχετικά με την ανάπτυξη της ναυπηγοεπισκευαστικής δραστηριότητας, με τον αναπληρωτή διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΛΠ Άγγελο Καρακώστα να σημειώνει: «Ακολουθούμε δύο πυλώνες ανάπτυξης. Από τη μια πλευρά, τον προϋπάρχοντα, όπου ο ΟΛΠ διέθετε τις υποδομές του σε όποιον ήθελε να ασκήσει τη συγκεκριμένη δραστηριότητα. Και από την άλλη, προσφέρουμε την ίδια υπηρεσία μέσω υπεργολάβων, αλλά με τον Οργανισμό να λειτουργεί ως integrator».

«Το 2018 θα δούμε σημαντική ανάπτυξη στο συγκεκριμένο business unit μετά και τη νέα πλωτή δεξαμενή, προσπαθώντας να ανακτήσουμε χαμένες δουλειές που σήμερα γίνονται σε Τουρκία και Ευρώπη» δήλωσε σχετικά ο εκτελεστικός διοικητικός σύμβουλος του ΟΛΠ Αθανάσιος Λιάγκος, ο οποίος αναφέρθηκε και στις προσπάθειες ανάπτυξης του λιμανιού στον χώρο του home porting (δραστηριότητα κρουαζιέρας).

Επίσης, η διοίκηση της εισηγμένης εταιρείας, απαντώντας σε σχετικές ερωτήσεις αναλυτών, σημείωσε μεταξύ άλλων:

• Η πορεία του πρώτου φετινού τριμήνου εξελίσσεται καλύτερα από τον αρχικό σχεδιασμό.

• Με βάση τα τρέχοντα δεδομένα, η χρηματοδότηση του επενδυτικού προγράμματος θα γίνει με τραπεζικό δανεισμό (π.χ. EBRD, κινεζικές τράπεζες), ενώ τα σενάρια της κεφαλαιαγοράς θα μπορούσαν ίσως να εξετασθούν στο μέλλον.

• Δεν θεωρούν ως πρόβλημα την ιδιωτικοποίηση του ΟΛΘ, αλλά αντίθετα πιστεύουν πως «μακάρι να ιδιωτικοποιηθούν και να αναπτυχθούν και τα υπόλοιπα λιμάνια της χώρας, γιατί έτσι θα δημιουργηθούν συνέργειες». Άλλωστε, τα πεδία ανταγωνισμού των δύο λιμανιών είναι σχετικά περιορισμένα.

Η σιδηροδρομική σύνδεση λειτουργεί με ανοδικούς ρυθμούς, με τη διοίκηση του ΟΛΠ να συζητά για τη διεύρυνση των συνδέσεων και με άλλους προορισμούς (π.χ. Σκόπια, Σόφια). Από τα 300 δρομολόγια του 2017, φέτος προβλέπονται γύρω στα 500.

Η λειτουργία του «Προβλήτα 1» παραμένει ζημιογόνος, ωστόσο γίνονται προσπάθειες μέσω επενδύσεων και βελτίωσης παρεχόμενων υπηρεσιών να αυξηθεί ο κύκλος εργασιών του, με παράλληλη υποχώρηση του κόστους.

• Εξακολουθεί να είναι στις προθέσεις της διοίκησης η δημιουργία mall και ξενοδοχειακής μονάδας.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v