Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Keyvoto: Η startup από την Πτολεμαΐδα που εισάγει το PXM στις εταιρείες

Πώς συνδέει η Keyvoto λιανέμπορους και προμηθευτές. Οι επενδύσεις, η επέκταση στο εξωτερικό και οι επαφές με venture capitals.

Keyvoto: Η startup από την Πτολεμαΐδα που εισάγει το PXM στις εταιρείες

Ο Γιώργος, 29 ετών, και η Άσπα Παπαδημητρίου, 34 ετών, δύο αδέλφια με καταγωγή από την Πτομελαΐδα, είναι οι ιδρυτές της Keyvoto, μίας retail tech startup που συνδέει τους λιανέμπορους με τους προμηθευτές. Πώς το πετυχαίνει αυτό; Προσφέροντας τη δυνατότητα σε προμηθευτές, εταιρείες λιανικής και εξωτερικούς συνεργάτες να ενημερώνουν και να διαχειρίζονται σε άμεσο χρόνο τις πληροφορίες των προϊόντων σε διάφορα κανάλια, μέσω της Keyvoto. 

«Η πλατφόρμα μας προσφέρει τη δυνατότητα αυτοματοποίησης της διανομής πληροφοριών για τα προϊόντα, δίνοντας τέλος στη χειροκίνητη εισαγωγή και εξαγωγή δεδομένων. Δηλαδή δραστηριοποιούμαστε στον χώρο της διαχείρισης εμπειρίας προϊόντων (product experience management - PXM)», λέει στο Euro2day.gr ο Γιώργος Παπαδημητρίου, συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Keyvoto. 

Όπως εξηγεί, η Keyvoto συγκεντρώνει όλα τα χαρακτηριστικά για κάθε ένα προϊόν του λιανεμπορίου (συστατικά, περιγραφή προϊόντος, συσκευασίες, προωθητικές ενέργειες, βάρος κ.λπ.), τυποποιεί την πληροφορία αυτή και την κάνει διαθέσιμη ενιαία -σε προμηθευτές και λιανοπωλητές, ανεξάρτητα από την πλατφόρμα ή το κανάλι πωλήσεων που θα χρησιμοποιήσουν. 

Σήμερα το πελατολόγιο της εταιρείας περιλαμβάνει περισσότερους από τους 20 μεγαλύτερους προμηθευτές προϊόντων λιανικής όπως οι Procter & Gamble, Nestle, Henkel, Reckitt, AS Company κ.α., που διαχειρίζονται περισσότερα από 200 brands, τους βασικούς λιανέμπορους τροφίμων, καλλυντικών και παιχνιδιών ενώ σύντομα θα επεκταθεί και στα άλλα κανάλια της λιανικής. 

Μέχρι σήμερα τα κεφάλαια που έχουν επενδυθεί στην Keyvoto αγγίζουν το 1 εκατ. ευρώ, έχουν στόχο να υλοποιήσουν μια ακόμη επένδυση ύψους 1 εκατ. ευρώ, μέσω του αναπτυξιακού νόμου, ενώ το διάστημα αυτό είναι σε εξέλιξη διαπραγματεύσεις με VCs από το εξωτερικό και από Ελλάδα, για Pre Series A γύρο χρηματοδότησης. 

Η εταιρεία απασχολεί 30 άτομα, με στόχο μέχρι το τέλος του 2023 να έχει φθάσει τα 50 άτομα. Τα σχέδιά της περιλαμβάνουν την επέκταση στο εξωτερικό, όπου η αγορά του PXM αναπτύσσεται με εξαιρετικά ταχείς ρυθμούς. Εκτιμάται ότι τα επόμενα χρόνια θα κινηθεί με έναν μέσο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης της τάξης του 20%, για να διαμορφωθεί -σε παγκόσμιο επίπεδο- στα 68 δισ. δολάρια μέχρι το 2030. 

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v