Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Επενδύει στο Premium Banking η Εθνική Τράπεζα

Τι συζητήθηκε στις πρώτες συναντήσεις με πάνω από 300 Premium Relationship Managers ανά την Ελλάδα. Οι επενδυτικές επιλογές που προσφέρει ο όμιλος και ο ρόλος των καταστημάτων.

Επενδύει στο Premium Banking η Εθνική Τράπεζα

Σε ένα σύγχρονο μοντέλο εξυπηρέτησης του πελάτη, με κεντρικό άξονα τη βέλτιστη τραπεζική εμπειρία, εστιάζει η Εθνική Τράπεζα με την περαιτέρω ανάπτυξη του Premium Banking.

Στο πλαίσιο αυτό, η διοίκηση της τράπεζας πραγματοποίησε την πρώτη ολοήμερη συνάντηση με τους πάνω από 300 Premium RMs (Premium Relationship Managers) ανά την Ελλάδα, με κύρια θέματα στην ατζέντα τον ρόλο του Premium RM, τις βέλτιστες πρακτικές στην εξυπηρέτηση και τις τάσεις της αγοράς.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Εθνικής Παύλος Μυλωνάς έθεσε το όραμα και τη στρατηγική για το Premium Banking, υπογραμμίζοντας πως ο κύριος στόχος του Premium RM είναι η αντίληψη των αναγκών του κάθε πελάτη, οι οποίες διαφέρουν σημαντικά ανά περίπτωση. Βάσει των αναγκών και των στόχων του κάθε πελάτη, θα πρέπει να παρέχονται οι κατάλληλες λύσεις, χτίζοντας πάνω στην αξιοπιστία και τη σχέση εμπιστοσύνης που ξεχωρίζει την Εθνική Τράπεζα.

Ο ρόλος των RMs του Premium Banking είναι για την Εθνική Τράπεζα «καταλυτικός» και «ουσιαστικός», προκειμένου, όπως τόνισε στη συνέχεια η Γενική Διευθύντρια Λιανικής Τραπεζικής Χριστίνα Θεοφιλίδη, να οδηγηθούμε σε μια τραπεζική εμπειρία που αναδεικνύει τη συνεργασία τράπεζας και πελάτη ως τον κύριο παράγοντα της ανάπτυξης μιας αποτελεσματικής και για τα δύο μέρη σχέσης.

Συμπλήρωσε ότι στο σύγχρονο μοντέλο εξυπηρέτησης, το κατάστημα είναι εκεί για τις εργασίες υψηλής προστιθέμενης αξίας που απαιτούν γνώσεις και εξειδίκευση, ενώ οι απλές εργασίες χαμηλής προστιθέμενης αξίας μπορούν πλέον να προωθούνται από ψηφιακά κανάλια ή και εξωτερικά δίκτυα.

Η Εθνική Τράπεζα επενδύει σημαντικά στο Premium Banking παρέχοντας σύγχρονα συστήματα, εργαλεία και μεθοδολογία, αλλά πρωτίστως αναπτύσσοντας ένα απαιτητικό εκπαιδευτικό πλάνο για τα στελέχη της.

Προς αυτή την κατεύθυνση, η Τράπεζα παρέχει μια παλέτα καινοτόμων επενδυτικών προϊόντων, καλύπτοντας το εύρος των αναγκών και του προφίλ των πελάτων της:

  • το νέο προϊόν Επενδυτικό Νέας Γενιάς, ένα μοναδικό προϊόν στην ελληνική αγορά, που σχεδιάστηκε ειδικά για να προσεγγίσει τις ανάγκες των πελατών της Εθνικής Τράπεζας
  • την πληθώρα τίτλων Αμοιβαίων Κεφαλαίων από την Εθνική Asset Management ΑΕΔΑΚ, αλλά και από άλλους παρόχους, κυρίως μεγάλες εξειδικευμένες τράπεζες του εξωτερικού
  • τις επιλογές του Τραπεζοασφαλιστικών προϊόντων Ζωής, τακτικών και εφάπαξ καταβολών.

Οι επενδυτικές επιλογές συμπληρώνονται από την Premium Debit Mastercard και το Premium Go4More, ειδικά σχεδιασμένα για να καλύπτουν τις συναλλακτικές ανάγκες των πελατών Premium, να δημιουργούν και να επιβραβεύουν τη συνολική σχέση των πελατών με την Τράπεζα.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v