Το efood κατεβαίνει στον δρόμο και «γίνεται» 7-Eleven

Ποιο το πλάνο ανάπτυξης των efood local. Γιατί η efood πήρε την απόφαση να επενδύσει τώρα στο φυσικό δίκτυο και τι τη διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό. 

Το efood κατεβαίνει στον δρόμο και «γίνεται» 7-Eleven

Αντίθετη πορεία απ’ αυτήν που ακολουθούν τα τελευταία χρόνια τα φυσικά δίκτυα αποφάσισε να ακολουθήσει η efood. Η ελληνική θυγατρική της Delivery Hero γίνεται η πρώτη εταιρεία του γερμανικού ομίλου που επενδύει στο φυσικό δίκτυο και στη μικρή λιανική. 

Χθες Τρίτη ανακοίνωσε τη δημιουργία καταστημάτων με την επωνυμία efood localΑν και η «κάθοδος» στο φυσικό δίκτυο δεν είναι κάτι καινούργιο για την efood (σ.σ. με την εξαγορά του ομίλου Μούχαλη απέκτησε το δίκτυο καταστημάτων Kiosky's Convenience Stores, που διαθέτουν 51 καταστήματα σε Αθήνα,  Θεσσαλονίκη και στην περιφέρεια), τα efood local αποτελούν μια διαφορετική πρόταση για την εταιρεία delivery. 

Το νέο concept θα δώσει έμφαση στο φαγητό, με κύρια στοιχεία του καταστήματος τη γωνιά του καφέ και τη ζεστή γωνιά, ενώ παράλληλα θα διαθέτει κατηγορίες προϊόντων όπως κάβα, καπνικά και είδη mini market, κυρίως τρόφιμα και snacks. 

Κάτι σαν τη διεθνή αλυσίδα 7eleven, όμως με πολύ πιο διευρυμένο ωράριο. Η 7eleven είναι μια αλυσίδα ψιλικών καταστημάτων, που ιδρύθηκε το 1927, έχει έδρα το Irving του Τέξας και ανήκει στην ιαπωνική εταιρεία Seven & I Holdings μέσω της Seven-Eleven Japan Co. Σήμερα η 7-Eleven λειτουργεί, παρέχει δικαιόχρηση και αδειοδοτεί 84.500 καταστήματα σε 19 χώρες, ενώ έχει περιορισμένη παρουσία στην Ευρώπη. 

Η efood local, που κάνει το «ντεμπούτο» της στην αγορά αρχικά με 2 καταστήματα ενώ 2-3 ακόμη πρόκειται να ανοίξουν μέχρι το τέλος του έτους, θα έχει διευρυμένο ωράριο λειτουργίας, με βάση το μοντέλο που λειτουργούν σήμερα τα καταστήματα ευκολίας ενώ κάποια εξ αυτών θα λειτουργούν επί 24ώρου βάσεως.

Σε πρώτη φάση, το δίκτυο θα αναπτυχθεί στην Αθήνα ενώ η περαιτέρω επέκτασή του θα γίνει με το μοντέλο του franchise, όπου το μεγαλύτερο μέρος της επένδυσης θα βαρύνει την εταιρεία ενώ ο επενδυτής-franchisee θα λειτουργεί ως διαχειριστής, αναφέρουν στο Euro2day.gr πηγές με γνώση. 

Η εταιρεία εκτιμά ότι υπάρχει χώρος στη μικρή λιανική που μπορεί να «σηκώσει» έναν ακόμη παίκτη. Και αυτό διότι η συγκεκριμένη αγορά, η αξία της οποίας υπολογίζεται μεταξύ 2-4 δισ. ευρώ, χωρίς σε αυτό να υπολογίζεται ο τζίρος των αλυσίδων καφέ, είναι κατακερματισμένη. Σε ό,τι αφορά την προμήθεια των προϊόντων, αυτή θα γίνεται από την «ομόσταυλη» Άλφα - Διανομές και απευθείας από τους προμηθευτές. 

Σύμφωνα με τον κ. Χάρη Τάκα, General Manager - Quick Commerce & Integrated Verticals, το efood local θα εστιάσει στο πρωινό, δηλαδή στον καφέ και το φαγητό, με τη δημιουργία μιας ζεστής γωνιάς, ενώ θα δώσει έμφαση στο φαγητό grab & go. Όσο για τις κατηγορίες mini market, θα περιλαμβάνουν όλα τα προϊόντα των στρατηγικών συνεργατών του ομίλου στο κομμάτι της λιανικής. 

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v