Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Έρευνα για τις τιμές προϊόντων

Όλο και μεγαλώνει η ψαλίδα τιμών παραγωγού-καταναλωτή, με αποτέλεσμα πολλά βασικά είδη πρώτης ανάγκης να πωλούνται μέχρι και 1.550% ακριβότερα από το χωράφι στα ράφια των σούπερ μάρκετ. Τα στοιχεία προκύπτουν από έρευνα της ΠΑΣΕΓΕΣ και όπως φαίνεται οι μεσάζοντες είναι αυτοί που κάνουν χρυσές δουλειές σε βάρος καταναλωτών, που βάζουν το χέρι τους πολύ βαθιά στην τσέπη, αλλά και των αγροτών που βλέ

  • Ant1
Έρευνα για τις τιμές προϊόντων

Όλο και μεγαλώνει η ψαλίδα τιμών παραγωγού-καταναλωτή, με αποτέλεσμα πολλά βασικά είδη πρώτης ανάγκης να πωλούνται μέχρι και 1.550% ακριβότερα από το χωράφι στα ράφια των σούπερ μάρκετ.

Τα στοιχεία προκύπτουν από έρευνα της ΠΑΣΕΓΕΣ και όπως φαίνεται οι μεσάζοντες είναι αυτοί που κάνουν χρυσές δουλειές σε βάρος καταναλωτών, που βάζουν το χέρι τους πολύ βαθιά στην τσέπη, αλλά και των αγροτών που βλέπουν το εισόδημά τους να συρρικνώνεται συνεχώς.

Η έρευνα διεξήχθη τον Δεκέμβριο και καταλήγει στο συμπέρασμα ότι η ψαλίδα των τιμών έχει διευρυνθεί στα περισσότερα από τα 28 είδη διατροφής που παρακολουθεί συστηματικά η ΠΑΣΕΓΕΣ, με μόνη εξαίρεση ορισμένα οπωροκηπευτικά.

Όπως σημειώνει η ΠΑΣΕΓΕΣ, οι μεν τιμές καταναλωτή προέκυψαν μεσοσταθμικά από τον δικτυακό τόπο (e-prices.gr) της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου, ενώ για τις τιμές παραγωγού υπολογίστηκε ο μέσος όρος από αντιπροσωπευτικές περιοχές όπου παράγονται τα αντίστοιχα προϊόντα.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v
Απόρρητο