Κινητοποιήσεων συνέχεια

Νέα εβδομάδα κινητοποιήσεων στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς της Αθήνας. Σύμφωνα με το πρόγραμμα που έχει ανακοινωθεί, οι εργαζόμενοι στα λεωφορεία, το Μετρό, τον Ηλεκτρικό Σιδηρόδρομο και το Τραμ θα πραγματοποιήσουν στάσεις εργασίας, σήμερα, από την έναρξη της βάρδιας έως τις 9 το πρωί και από τις 9 το βράδυ έως τη λήξη της βάρδιας. Δηλαδή τα ανωτέρω μέσα θα κυκλοφορήσουν κανονικά από τις 9 το πρωί έως

  • Ant1
Κινητοποιήσεων συνέχεια

Νέα εβδομάδα κινητοποιήσεων στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς της Αθήνας. Σύμφωνα με το πρόγραμμα που έχει ανακοινωθεί, οι εργαζόμενοι στα λεωφορεία, το Μετρό, τον Ηλεκτρικό Σιδηρόδρομο και το Τραμ θα πραγματοποιήσουν στάσεις εργασίας, σήμερα, από την έναρξη της βάρδιας έως τις 9 το πρωί και από τις 9 το βράδυ έως τη λήξη της βάρδιας. Δηλαδή τα ανωτέρω μέσα θα κυκλοφορήσουν κανονικά από τις 9 το πρωί έως τις 9 το βράδυ.

Ανάλογο σκηνικό με το Τραμ, οι συρμοί του οποίου βγήκαν στην κυκλοφορία από τις 08:00 και θα αποσυρθούν στις 22:00.

Το πρωί της Δευτέρας, εργαζόμενοι έκαναν κατάληψη στο σταθμό του Μετρό στο Σύνταγμα, ενώ σε όλα τα Μέσα έχουν προαναγγελθεί νέες κινητοποιήσεις για την ερχόμενη Τετάρτη και τη Δευτέρα 10 Ιανουαρίου, η μορφή των οποίων θα ανακοινωθεί μία ημέρα πριν.

Οι εργαζόμενοι αντιδρούν στις επιπτώσεις του σχεδίου εξυγίανσης και αναδιάρθρωσης των ΔΕΚΟ Αστικών Συγκοινωνιών που, παρά τις αντιδράσεις, προωθεί με γοργούς ρυθμούς το υπουργείο Μεταφορών. Οι προβλέψεις του εν λόγω σχεδίου αφορούν μειώσεις αποδοχών αφ’ ενός και αφ’ ετέρου μετατάξεις εκατοντάδων υπαλλήλων.

Πάντως, τα στοιχεία που έδωσε λίγες ημέρες πριν η ειδική γραμματεία ΔΕΚΟ του υπουργείου Οικονομικών προσφέρονται για χρήσιμα συμπεράσματα όσον αφορά στην ελλειμματική κατάσταση που επικρατεί στις ΔΕΚΟ των Συγκοινωνιών, παρά τις περικοπές στο κόστος τους. Η ΕΘΕΛ αναδεικνύεται… πρωταθλήτρια ελλείμματος με «μαύρη τρύπα» 161 εκατομμύρια ευρώ το εννεάμηνο με μέσο μισθολογικό κόστος 24.479,68 ευρώ και 6.470 εργαζόμενους.

Παράλληλα, ο μέσος υπάλληλος στους ηλεκτρικούς σιδηροδρόμους λαμβάνει ετησίως, βάσει των ίδιων στοιχείων, 35.110,93, ποσό που κατατάσσεται τον ΗΣΑΠ πρώτο όσον αφορά στους μισθούς ανάμεσα στις συγκοινωνιακές ΔΕΚΟ.

Την ίδια ώρα, τα σκήπτρα όσον αφορά τις συνολικές υποχρεώσεις για το εννεάμηνο στις ΔΕΚΟ Συγκοινωνιών κρατά ο ΟΑΣΑ με 2,83 δισ. ευρώ. Ακολουθεί η ΕΘΕΛ στο 1,83 δισ., ο ΗΣΑΠ με 643,12 εκατομμύρια και ο ΗΛΠΑΠ με 367,13 εκατομμύρια.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v