Συνέχεια στην ταλαιπωρία των επιβατών

Συνεχίζεται ο διάλογος των εργαζόμενων στο υπουργείο Υποδομών, για τις αστικές συγκοινωνίες. Ήδη έχουν συναντηθεί με τον υπουργό και Γενικό γραμματέα του υπουργείου Υποδομών οι τεχνικοί και διοικητικοί υπάλληλοι στα μπλε λεωφορεία, οι εργαζόμενοι στο μετρό, ενώ σήμερα θα συναντηθούν με τους εργαζόμενους σε ηλεκτρικό σιδηρόδρομο και τραμ. Η ταλαιπωρία, πάντως, για τους επιβάτες συνεχίζεται, καθώς ο

  • Ant1
Συνέχεια στην ταλαιπωρία των επιβατών

Συνεχίζεται ο διάλογος των εργαζόμενων στο υπουργείο Υποδομών, για τις αστικές συγκοινωνίες. Ήδη έχουν συναντηθεί με τον υπουργό και Γενικό γραμματέα του υπουργείου Υποδομών οι τεχνικοί και διοικητικοί υπάλληλοι στα μπλε λεωφορεία, οι εργαζόμενοι στο μετρό, ενώ σήμερα θα συναντηθούν με τους εργαζόμενους σε ηλεκτρικό σιδηρόδρομο και τραμ.

Η ταλαιπωρία, πάντως, για τους επιβάτες συνεχίζεται, καθώς οι εργαζόμενοι στα μπλε λεωφορεία τραβούν χειρόφρενο σήμερα και αύριο από τις 11.00 έως τις 15.30 και τα τρόλεϊ από τις 11.00 έως τις 15.00.

Δεκάδες δρομολόγια, συμπεριλαμβανομένων και του διεθνούς δικτύου, του ΟΣΕ ματαιώνονται για 48 ώρες, καθώς οι συρμοί του Οργανισμού θα μείνουν ακινητοποιημένοι, εξαιτίας της απεργίας που έχει εξαγγείλει η Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης για τις 19 και 20 Ιανουαρίου.

Όπως ανακοινώθηκε από την εταιρία, τις ημέρες της απεργίας δεν θα πραγματοποιηθεί κανένα απολύτως δρομολόγιο των τρένων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και του Προαστιακού, καθώς και των λεωφορείων που καλύπτουν την απόσταση Πάτρα-Κιάτο. Επίσης καταργούνται τα διεθνή δρομολόγια 334, 335, 336, 337, 460, 461, στην ελληνική διαδρομή τους, αλλά οι επιβάτες τους θα προωθηθούν στους προορισμούς τους με λεωφορεία.

Σύμφωνα με την ηγεσία του υπουργείου Υποδομών, έγιναν εποικοδομητικές προσεγγίσεις στις έως τώρα συναντήσεις με τα σωματεία, ενώ ο πρώτος κύκλος του διαλόγου εκτιμάται ότι θα έχει ολοκληρωθεί έως την Παρασκευή, καθώς, όπως όλα δείχνουν, τα σωματεία των εργαζομένων στα μπλε λεωφορεία και τρόλεϊ αναμένεται να κλείσουν συνάντηση για την Παρασκευή.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v