«Χειρόφρενο» στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς

Δύσκολη μέρα σήμερα για το επιβατικό κοινό της Αθήνας, καθώς κανένα μέσο μαζικής μεταφοράς δεν θα κινείται, εξαιτίας της 24ωρης απεργίας που έχουν εξαγγείλει οι εργαζόμενοι στις αστικές συγκοινωνίες, με αφορμή την ψήφιση, στη βουλή, του επίμαχου νομοσχεδίου. Απροσπέλαστο αναμένεται να είναι για πολλές ώρες σήμερα και το κέντρο της Αθήνας, αφού οι εργαζόμενοι θα πραγματοποιήσουν από το μεσημέρι συγ

  • Ant1
«Χειρόφρενο» στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς

Δύσκολη μέρα σήμερα για το επιβατικό κοινό της Αθήνας, καθώς κανένα μέσο μαζικής μεταφοράς δεν θα κινείται, εξαιτίας της 24ωρης απεργίας που έχουν εξαγγείλει οι εργαζόμενοι στις αστικές συγκοινωνίες, με αφορμή την ψήφιση, στη βουλή, του επίμαχου νομοσχεδίου.

Απροσπέλαστο αναμένεται να είναι για πολλές ώρες σήμερα και το κέντρο της Αθήνας, αφού οι εργαζόμενοι θα πραγματοποιήσουν από το μεσημέρι συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από τη βουλή, με αποτέλεσμα να κλείσουν οι γύρω δρόμοι.

Τη Δευτέρα, οι εργαζόμενοι στις αστικές συγκοινωνίες έκαναν μηχανοκίνητη πορεία και σε δηλώσεις τους οι συνδικαλιστές εξέφρασαν για άλλη μια φορά την πλήρη αντίθεσή τους με το νομοσχέδιο, το οποίο, κατά την άποψή τους, καταδικάζει τους εργαζόμενους και ανοίγει το δρόμο για ιδιωτικοποίηση των αστικών συγκοινωνιών. Σημείωσαν δε ότι δεν υπάρχει άλλος δρόμος από τον αγώνα.

Την Τετάρτη, που το σχέδιο νόμου θα είναι πλέον νόμος του κράτους, οι εργαζόμενοι θα αποφασίσουν για την περαιτέρω πορεία των κινητοποιήσεών τους. Το μόνο σίγουρο μέχρι στιγμής είναι ότι τα λεωφορεία, την Τετάρτη, θα ακινητοποιηθούν από τις 11 το πρωί έως τις 3 το απόγευμα.

Βελτιωτικές νομοθετικές αλλαγές, κατέθεσε ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών, Δημήτρης Ρέππας, στην έναρξη της συζήτησης του νομοσχεδίου για την αναδιάρθρωση και ανάπτυξη των αστικών συγκοινωνιών της Αττικής.

Με τις νέες ρυθμίσεις προβλέπεται δωρεάν μετακίνηση των Ατόμων με Ειδικής Ανάγκες στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, εξαίρεση των μηχανοδηγών από τις μετατάξεις, μείωση των συνολικών μετατάξεων κατά 40 άτομα στον ΗΣΑΠ και κατά 10 στον ΟΑΣΑ, μεταφορά, στον κρατικό προϋπολογισμό, όλων των ασφαλιστικών χρεών των εταιρειών, που συγχωνεύονται και μείωση στο 1% -αντί 5%- της αμοιβής του υποθηκοφύλακα για μεταβίβαση ακινήτων των αστικών συγκοινωνιών.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v