Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Έτοιμοι αλλά κλειστοί οι νέοι σταθμοί του Μετρό

Για μια υπογραφή που ακόμη δεν έχει μπει οι 7 νέοι σταθμοί του Μετρό, στις επεκτάσεις των γραμμών προς το ελληνικό, την Ανθούπολη και το Χαϊδάρι, παραμένουν ακόμη κλειστοί παρότι έτοιμοι.

  • Ant1
Έτοιμοι αλλά κλειστοί οι νέοι σταθμοί του Μετρό

Για μια υπογραφή που ακόμη δεν έχει μπει οι 7 νέοι σταθμοί του Μετρό, στις επεκτάσεις των γραμμών προς το ελληνικό, την Ανθούπολη και το Χαϊδάρι, παραμένουν ακόμη κλειστοί παρότι έτοιμοι.

Το μόνο που λείπει είναι το ηλεκτρονικό σύστημα σηματοδότησης, όμως επειδή η προμηθεύτρια εταιρία είναι η Siemens, το υπουργείο Υποδομών φαίνεται να διστάζει να φέρει το σχέδιο της σύμβασης στη Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής, ώστε να δοθεί το πράσινο φως στην Αττικό Μετρό να την υπογράψει, και έτσι οι 7 ολοκαίνουργοι σταθμοί να μπουν σε λειτουργία.

Οι συνολικές ζημιές από την καθυστέρηση της υλοποίησης της σύμβασης για μια υποθετική περίοδο 3 ετών εκτιμάται ότι θα ξεπεράσει το 1 δισ. ευρώ.

Μέσω της λειτουργίας των τριών επεκτάσεων θα εξυπηρετούνταν καθημερινά περίπου 160.000 επιβάτες. Αυτό θα είχε ως αποτέλεσμα έσοδα 180.000 ευρώ ημερησίως μόνο από τα εισιτήρια, δηλαδή 65 εκατ. ευρώ ετησίως χωρίς να συνυπολογιστούν έσοδα από διαφημίσεις στους σταθμούς και άλλες βοηθητικές πηγές εσόδων.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v