Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Ταλαιπωρίας συνέχεια για το επιβατικό κοινό

Ταλαιπωρίας συνέχεια για το επιβατικό κοινό της Αθήνας το οποίο και σήμερα, Παρασκευή, θα αντιμετωπίσει σοβαρά προβλήματα στις μετακινήσεις του καθώς για δεύτερη συνεχόμενη μέρα οι εργαζόμενοι στα μέσα σταθερής τροχιάς (Μετρό, Ηλεκτρικός, Τραμ) πραγματοποιούν 24ωρη απεργία. Η χθεσινή κινητοποίηση σε όλα τα μέσα μαζικής μεταφοράς, τον ΟΣΕ, αλλά και τα ταξί, αποτελεί προάγγελο μαζικών κινητοποιήσεων

  • Ant1
Ταλαιπωρίας συνέχεια για το επιβατικό κοινό

Ταλαιπωρίας συνέχεια για το επιβατικό κοινό της Αθήνας το οποίο και σήμερα, Παρασκευή, θα αντιμετωπίσει σοβαρά προβλήματα στις μετακινήσεις του καθώς για δεύτερη συνεχόμενη μέρα οι εργαζόμενοι στα μέσα σταθερής τροχιάς (Μετρό, Ηλεκτρικός, Τραμ) πραγματοποιούν 24ωρη απεργία.

Η χθεσινή κινητοποίηση σε όλα τα μέσα μαζικής μεταφοράς, τον ΟΣΕ, αλλά και τα ταξί, αποτελεί προάγγελο μαζικών κινητοποιήσεων που σχεδιάζονται για την επόμενη εβδομάδα.

Τα σχέδια της κυβέρνησης που οδηγούν σε εργασιακή εφεδρεία μεγάλο αριθμό εργαζόμενων στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας και τον ΟΣΕ αλλά και η πρόθεσή της να προχωρήσει στην πλήρη απελευθέρωση των κλάδων ταξί και φορτηγών οδηγούν στην δημιουργία κοινού απεργιακού μετώπου που προκαλεί μεγάλα προβλήματα στην καθημερινότητα των πολιτών.

Κοινό μέτωπο

Ο κλάδος των μεταφορών συνολικά μοιάζει με καζάνι που βράζει καθώς δεν είναι μόνο οι εργαζόμενοι στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και τον ΟΣΕ που βρίσκονται σε απεργιακό πυρετό αλλά και ο κλάδος των ταξί που παραμένει σε αγωνιστική ετοιμότητα για νέες κινητοποιήσεις την επόμενη εβδομάδα την ώρα που από την πλευρά του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων δεν υπάρχει ούτε φωνή ούτε ακρόαση για το επίμαχο σχέδιο νόμου το οποίο μοιάζει να έχει «χαθεί» στην δίνη των τεράστιων οικονομικών προβλημάτων.

Δεν βγαίνει το πρόγραμμα δρομολογίων σε λεωφορεία – τρόλεϊ

Τη Δευτέρα, 26 Σεπτεμβρίου, ακινητοποιημένα θα παραμείνουν τα λεωφορεία της ΕΘΕΛ από τις 11.00 το πρωί έως τις 5 το απόγευμα και τα τρόλεϊ από τις 11.00 το πρωί έως τις 4 το απόγευμα. Οι εργαζόμενοι στα δύο μέσα θα πραγματοποιήσουν γενικές συνελεύσεις προκειμένου να λάβουν αποφάσεις για την απεργιακή συνέχεια.

Το προσωπικό της ενοποιημένης πλέον εταιρείας Οδικές Συγκοινωνίες (Ο.ΣΥ.) προειδοποιεί ότι η κατάσταση είναι εντελώς οριακή αφού, όπως επισημαίνουν, κενές είναι περίπου 1.000 οργανικές θέσεις, με αποτέλεσμα να μην είναι δυνατή η κανονική εκτέλεση του προγράμματος των δρομολογίων το οποίο έχει καθοριστεί από τα εφαρμοζόμενα σχέδια εξυγίανσης.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσαν στην δημοσιότητα οι εργαζόμενοι από τα 366 τρόλεϊ που υπάρχουν στα αμαξοστάσια των ΗΛΠΑΠ, δεν βγαίνουν καθημερινά στους δρόμους περισσότερα από 200, εξαιτίας της έλλειψης προσωπικού.

Ανάλογη είναι η κατάσταση και στα λεωφορεία, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να πραγματοποιηθούν τα προγραμματισμένα δρομολόγια, η συχνότητα των οποίων, σύμφωνα με τους συνδικαλιστές, από 15 λεπτά κατά μέσο όρο που ήταν πέρυσι, φέτος έχει φτάσει ακόμη και στα 30 λεπτά με αποτέλεσμα το επιβατικό να αναζητά περισσότερο αξιόπιστους τρόπους μετακίνησης και το έργο της εταιρείας να μειώνεται συνεχώς.

Διήμερη απεργία στα ταξί

Επίσης 48ωρη απεργία για την επόμενη εβδομάδα προγραμματίζουν και οι αυτοκινητιστές ταξί με την Πανελλήνια Ομοσπονδία να έχει αναλάβει την δημιουργία κοινής αμυντικής τακτικής με τους υπόλοιπους κλάδους. Οι ημέρες που θα πραγματοποιηθεί η απεργία δεν έχουν καθοριστεί ακόμη ωστόσο αυτό αναμένεται να γίνει ή Τρίτη – Τετάρτη ή Τετάρτη – Πέμπτη.

Ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί και Αγοραίων και του Συνδικάτου Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής μιλώντας χθες στην γενική συνέλευση των ιδιοκτητών επιτέθηκε κατά των ΚΤΕΛ του νομού Αττικής, υποστηρίζοντας ότι κινούνται ανταγωνιστικά στον κλάδο αφού, όπως είπε, με εισιτήριο 5 ευρώ μεταφέρουν κόσμο στο αεροδρόμιο. Ο κ. Λυμπερόπουλος για μια ακόμη φορά επιτέθηκε και στην Κυβέρνηση λέγοντας χαρακτηριστικά: «Δεν θα φύγουν με ελικόπτερο. Υπάρχει και το Γουδή».

Σε επιφυλακή και οι ιδιοκτήτες φορτηγών

Τέλος, οι ιδιοκτήτες φορτηγών και βυτιοφόρων οι οποίοι άκουσαν, εντελώς απροειδοποίητα, τον υπουργό Μεταφορών να εξαγγέλλει από Βουλής την άμεση και πλήρη απελευθέρωση του κλάδου τους χωρίς στην συνέχεια να έχουν οποιαδήποτε ενημέρωση για σχέδια του υπουργείου που τους αφορούν προειδοποιούν επίσης με σκλήρυνση της στάσης τους.

Όπως υποστηρίζουν η σχεδιαζόμενη κατάργηση της μεταβατικής διετίας μέχρι τον μηδενισμό της αξίας των αδειών που προβλέπεται από το νόμο Ρέππα θα θεωρηθεί δήμευση των περιουσιών τους την οποία επ' ουδενί δεν είναι διατεθειμένοι να επιτρέψουν.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v