ΓΙΩΤΗΣ: Νέο Επιχειρηματικό Σχέδιο για την περίοδο 2012-16, ύψους 12 εκ. ευρώ

Έμφαση στον εκσυγχρονισμό της παραγωγής και την αναβάθμιση του Κέντρου Logistics της εταιρίας

  • Real.gr
ΓΙΩΤΗΣ: Νέο Επιχειρηματικό Σχέδιο για την περίοδο 2012-16, ύψους 12 εκ. ευρώ
Σε μια περίοδο που η ύφεση και οι αρνητικοί δείκτες κυριαρχούν στην ελληνική αγορά, η εταιρία ΓΙΩΤΗΣ ανακοίνωσε το νέο Επιχειρηματικό της πρόγραμμα ύψους 12 εκατομμυρίων ευρώ.

Με δεδομένο το συνεχή εμπλουτισμό του χαρτοφυλακίου της εταιρίας από καινοτόμα προϊόντα ειδικής και υγιεινής διατροφής και την ενίσχυση της παρουσίας της στις ξένες αγορές, το επενδυτικό δυναμικό του νέου Επιχειρηματικού Σχεδίου της ΓΙΩΤΗΣ, εστιάζει στον εκσυγχρονισμό του μηχανολογικού εξοπλισμού της παραγωγικής μονάδας καθώς και στη λειτουργία του νέου Κέντρου Logistics στην περιοχή της Μάνδρας Αττικής, έκτασης 9.000τ.μ.

Το πρόγραμμα αυτό αποτελεί συνέχεια του ευρέος επιχειρηματικού σχεδίου 2006-2010, ύψους 8 εκ. ευρώ, μέσω του οποίου εκσυγχρονίστηκαν οι γραμμές παραγωγής και ο εξοπλισμός στις εγκαταστάσεις της εταιρίας στην Αθήνα και υλοποιήθηκε η επένδυση της αγοράς εγκαταστάσεων στην περιοχή του Αγρινίου.

Αξίζει να σημειωθεί ότι στην παραγωγική μονάδα της ΓΙΩΤΗΣ, στο Κέντρο Logistics και στις εγκαταστάσεις της σε Αθήνα, Πάτρα και Θεσσαλονίκη εργάζονται 360 άτομα, ενώ ο τζίρος για το 2010 ήταν 85εκ.€.

Η ΓΙΩΤΗΣ, μια από τις σημαντικότερες ελληνικές εταιρίες τροφίμων, μέσα από τα 80 και πλέον χρόνια λειτουργίας της, προβλέπει και ανταποκρίνεται υπεύθυνα και καινοτόμα στις διατροφικές ανάγκες των Ελλήνων κάθε εποχής: από τη δημιουργία της πρώτης τυποποιημένης παιδικής τροφής «Άνθος Ορύζης» που θωράκισε τα υποσιτισμένα παιδιά του Μεσοπολέμου, μέχρι τις πιο απαιτητικές ανάγκες των διαιτολογίων ατόμων, τα οποία ελέγχουν το βάρος και το σάκχαρό τους, μέσα από την καινοτόμο σειρά επιδορπίων SWEET & BALANCE με Χαμηλό Γλυκαιμικό Δείκτη.

Σχολιάζοντας το νέο επιχειρηματικό σχέδιο, η εταιρεία ΓΙΩΤΗΣ επεσήμανε: «Το ελληνικό επιχειρείν δοκιμάζεται όπως κάθε ελληνικό σπίτι στις μέρες μας, αλλά όταν διαφυλάττει - όπως η ΓΙΩΤΗΣ - την πιο ουσιαστική σχέση με τον καταναλωτή, δηλαδή την κατανόηση των αναγκών του και τη στήριξη της αγοραστικής του δύναμης, τότε η κατάσταση για τον καθένα γίνεται λίγο καλύτερη. Μέσα από τη συνεχή επένδυση στην ελληνική οικονομία και τη στήριξη της ελληνικής οικογένειας με προϊόντα αδιαμφισβήτητης ποιότητας σε προσιτές τιμές, η ΓΙΩΤΗΣ απαντάει στη συλλογική προσπάθεια των Ελλήνων να τα καταφέρουν».

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v