Η ΝΔ για το debate

Η απάντηση που δίνει η ΝΔ για την τηλεμαχία με τους αρχηγούς των κομμάτων.

  • Real.gr
Η ΝΔ για το debate
Ότι ίσχυσε στις εθνικές εκλογές του 2009 αυτό θα γίνει και τώρα απαντούν συνεργάτες του Αντώνη Σαμαρά για το πόσα debate θα γίνουν.

Στις εκλογές του 2009 είχαν γίνει δύο τηλεμαχίες. Η πρώτη με τους αρχηγούς όλων των κομμάτων και η δεύτερη μεταξύ των αρχηγών του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ

Το ερώτημα είναι πόσα κόμματα θα συμμετέχουν καθώς η Δημοκρατική Αριστερά και οι Ανεξάρτητοι Έλληνες έχουν σχηματίσει πλέον κοινοβουλευτική ομάδα.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v
Απόρρητο