Διαφημιστικά «τιτιβίσματα» στα μέτρα κάθε χρήστη

Το Twitter θα επιτρέπει στις εταιρείες να στέλνουν διαφημιστικά μηνύματα με τη μορφή tweets στους χρήστες, τους οποίους θα κατατάξει σε περισσότερες από 350 κατηγορίες.

  • Real.gr
Διαφημιστικά «τιτιβίσματα» στα μέτρα κάθε χρήστη
Τα ενδιαφέροντα κάθε χρήστη αναζητάει το Twitter για διαφημιστικούς λόγους. Θα επιτρέπει πλέον στους διαφημιζόμενους να έρχονται σε άμεση επαφή με το κοινό ανάλογα με τα ενδιαφέροντά τους, όπως αυτά «εκδηλώνονται» μέσα από τις αναρτήσεις τους (tweets). Η εταιρεία υπολογίζει ότι τα κέρδη της από τη στοχευόμενη διαφήμιση θα ανέλθουν στα 8 δισ. δολάρια.

Στοιχεία δείχνουν ότι σελίδες κοινωνικής δικτύωσης όπως το Twitter, βοηθούν πολύ τη διαφημιστική καμπάνια των εταιρειών. Η Google, για παράδειγμα, έχει αποκομίσει τεράστια κέρδη παρουσιάζοντας διαφημίσεις ανάλογα με τις αναζητήσεις των χρηστών, ενώ το Facebook -ανταγωνιστής του Twitter- ενθαρρύνει τους χρήστες να πατούν «like».

Σύμφωνα με τον επικεφαλής διαχείρισης, Ντικ Κοστόλο, το Twitter θα επιτρέπει πλέον στις εταιρείες να στέλνουν διαφημίσεις με μορφή tweets σε μια ομάδα χρηστών, τους οποίους θα κατατάξει σε περισσότερες από 350 κατηγορίες ενδιαφερόντων που θα έχει επιμεληθεί. Θα δημιουργείται έτσι ένα «γράφημα ενδιαφέροντος» που θα δείχνει τις προτιμήσεις των χρηστών του.

Στοχευμένα μηνύματα
Αυτό θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί από τις εταιρείες για να προβαίνουν σε στοχευόμενες διαφημίσεις. Με αυτόν τον τρόπο, οι εταιρείες θα μπορούν να έρθουν σε επαφή με ένα πολύ συγκεκριμένο κοινό, που θα ενδιαφέρεται για τα εκάστοτε προϊόντα τους ανάλογα με τις προτιμήσεις του. Για παράδειγμα, τα αθλητικά είδη ένδυσης θα αναρτώνται στους φανατικούς του ποδοσφαίρου.

Ποσοστό ανάμεσα στο 1% και 3% των χρηστών του Twitter που βλέπουν ένα «διαφημιστικό tweet» κλικάρουν πάνω σε αυτό. Ομως, τα τελευταία στοιχεία δείχνουν ότι το ποσοστό συμμετοχής των χρηστών είναι πολύ μεγαλύτερο όταν τα tweets σχετίζονται με τα ενδιαφέροντά τους», επεσήμανε ο Κέβιν Γουέιλ, υπεύθυνος στον τομέα διαχείρισης προϊόντος του Twitter, παρουσιάζοντας τη νέα εφαρμογή.

Πάντως η κίνηση αυτή έχει και τους επικριτές της, πολλοί από τους οποίους κρίνουν ότι το Twitter πρέπει να παραμείνει μια ουδέτερη πλατφόρμα πολυμέσων. Ωστόσο, το νέο μοντέλο δοκιμάστηκε ήδη και σύμφωνα με τον Μπρους Ντέισλεϊ, διευθυντή πωλήσεων του Twitter UK, οι αντιδράσεις χρηστών και διαφημιζόμενων ήταν ενθαρρυντικές. Κάτι που επιβεβαίωσε και ο Κέβιν Γουίλ, διευθυντής μάνατζμεντ, που δήλωσε ότι «τα πρώτα αποτελέσματα δείχνουν ότι η στόχευση με βάση τα ενδιαφέροντα προσφέρει καλύτερες εμπειρίες για τους χρήστες και τους διαφημιστές».

ΠΗΓΗ: TV ΕΘΝΟΣ

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v