Μπατίστ: «Μου ήταν πολύ δύσκολο»

Ο Παναθηναϊκός θα βρει τον καλό του εαυτό ξανά, αλλά χρειάζεται χρόνο και δουλειά...

  • Real.gr
Μπατίστ: «Μου ήταν πολύ δύσκολο»
Ο Παναθηναϊκός θα βρει τον καλό του εαυτό ξανά, αλλά χρειάζεται χρόνο και δουλειά καθώς έχει πολλά νέα πρόσωπα ανέφερε ο Μάικ Μπατίστ, ενώ για την αναμέτρηση της ομάδας του, Φενέρμπαχτσε, με τους «πράσινους» στην Ευρωλίγκα, τόνισε πως του ήταν πολύ δύσκολο, καθώς με την έναρξη του αγώνα όλα τα συναισθήματα τον κυρίευσαν.

Διαβάστε περισσότερα στο www.pamesports.gr

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v
Απόρρητο