Συλλαλητήριο της ΟΛΜΕ

Στις 11 στο υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης το ραντεβού των λειτουργών μέσης εκπαίδευσης.

  • Real.gr
Συλλαλητήριο της ΟΛΜΕ
Συλλαλητήριο στο υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης θα πραγματοποιήσει σήμερα στις 11 το πρωί, η ΟΛΜΕ, κατά της διαθεσιμότητας.

«Καμία διαθεσιμότητα, καμία υποχρεωτική μετάθεση, καμία απόλυση εκπαιδευτικού δεν θα γίνει αποδεκτή και θα είναι "αιτία πολέμου"», τονίζει σε ανακοίνωσή της η ΟΛΜΕ.

Η συγκέντρωση θα ξεκινήσει από το ξενοδοχείο ΤΙΤΑΝΙΑ (Πανεπιστημίου 52, Αθήνα) όπου πραγματοποιείται το συνέδριο της ΟΛΜΕ και θα καταλήξει στο υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v
Απόρρητο