Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Kυρώσεις σε όσους δεν σηκώνουν το τηλέφωνο

(ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ) Οσοι υπάλληλοι του ΙΚΑ από εδώ και στο εξής δεν απαντούν στις τηλεφωνικές κλήσεις των πολιτών θα τιμωρούνται σύμφωνα με εγκύκλιο του Ταμείου.

  • Real.gr
Kυρώσεις σε όσους δεν σηκώνουν το τηλέφωνο
Οσοι υπάλληλοι του ΙΚΑ από εδώ και στο εξής δεν απαντούν στις τηλεφωνικές κλήσεις των πολιτών θα τιμωρούνται σύμφωνα με εγκύκλιο του Ταμείου.

Η διοίκηση του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ εξέδωσε τη συγκεκριμένη εγκύκλιο, με αφορμή καταγγελίες πολιτών, που τόνιζαν ότι δεν μπορούν να εξυπηρετηθούν τηλεφωνικά .

Στην εγκύκλιο τονίζεται ότι η τηλεφωνική πληροφόρηση των πολιτών κρίνεται ιδιαιτέρως επιβεβλημένη, λόγω των σημαντικών αλλαγών που έχουν επέλθει στο ασφαλιστικό σύστημα τα τελευταία χρόνια. «Για το λόγο αυτό, εφιστούμε την προσοχή όλων των υπαλλήλων να απαντούν στις τηλεφωνικές κλήσεις, επειδή είναι ένας ταχύς τρόπος εξυπηρέτησης, χωρίς να είναι απαραίτητη η φυσική παρουσία των πολιτών στις Υπηρεσίες μας», προστίθεται στην εγκύκλιο του Ταμείου.

Παράλληλα, στην εγκύκλιο τονίζεται ότι από εδώ και στο εξής θα ελέγχονται όλες οι καταγγελίες και θα αποδίδονται οι ευθύνες εκεί που προκύπτει ότι υπάρχουν.
 
«Επειδή η άρνηση παροχής πληροφόρησης συνιστά πειθαρχικό παράπτωμα (άρθρο 107 παρ. 1 περ. ιβ΄ του Ν.3528/2007 του Δημοσιοϋπαλληλικού Κώδικα, όπως αντικαταστάθηκε από το άρθρο 2 του Ν.4057/2012), σας γνωρίζουμε ότι εφεξής θα εξετάζονται όλες οι καταγγελίες που περιέρχονται στη Διοίκηση και θα αποδίδονται οι ανάλογες ευθύνες», τονίζεται χαρακτηριστικά στην εγκύκλιο του ΙΚΑ, η οποία καταλήγει ως εξής:«Οι Προϊστάμενοι Διευθύνσεων και Τμημάτων καθίστανται υπεύθυνοι για τη λήψη όλων των αναγκαίων μέτρων, ώστε να εκλείψει το φαινόμενο της αδυναμίας τηλεφωνικής επικοινωνίας των πολιτών με τις υπηρεσίες μας».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΗΝ ΕΓΚΥΚΛΙΟ


ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v