Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Πως ο Steve Jobs προετοίμασε την Apple για διαμάχες σαν το Bendgate

Πρώην υψηλόβαθμο στέλεχος της Apple εξηγεί πως ο Jobs δημιούργησε μια εταιρεία η οποία θα μπορούσε να αντέχει τέτοια σκάνδαλα και φήμες

Πως ο Steve Jobs προετοίμασε την Apple για διαμάχες σαν το Bendgate
To βίντεο που έδειξε το iPhone 6 Plus να λυγίζει πλέον έχει περίπου 47 εκατομμύρια hits στο YouTube αλλά η Αpple για ακόμη μια φορά φαίνεται να ξεπερνάει αυτό το σκάνδαλο χωρίς σημαντικές απώλειες - έτσι ακριβώς δηλαδή όπως έχει κάνει και με κάθε άλλο φαινόμενο «gate» που εμφανίζεται σε κάθε νέο προϊόν της.

Σε ένα νέο blog ποστ με τίτλο «The Joy of Apple Slamming,» το πρώην υψηλόβαθμο στέλεχος της Apple Ken Segall - o άνθρωπος που βάφτισε τον πρώτο iMac - εξηγεί πως ο Jobs δημιούργησε μια εταιρεία η οποία θα μπορούσε να αντέχει τέτοια σκάνδαλα και φήμες που θα είχαν σκοπό να της κάνουν κακό.

Το μυστικό της επιτυχίας; Κάνε τους ανθρώπους πραγματικά να σε αγαπούν.

Συγκεκριμένα διαβάζουμε:

«O Steve ήθελε κάθε κομμάτι της εμπειρίας του καταναλωτή να έχει ενισχυθεί από αγάπη - από την διαφήμιση και την εμπειρία μέσα σε ένα Apple Store μέχρι το unboxing της συσκευής. Ο καθένας θα έπρεπε να απολαμβάνει το προϊόν και να έχει την άμεση υποστήριξη όταν αυτό το χρειαζόταν.

Με αυτόν τον τρόπο επιβεβαίωνε πως οι καταναλωτές 1) θα αγοράζαν περισσότερα προϊόντα 2) θα γινόντουσαν ευαγγελιστές αυτών και θα προσέλκυαν περισσότερους ανθρώπους 3) θα στήριζαν την Apple όταν κάποια προβλήματα έκαναν την εμφάνιση τους.

Είχε καταλάβει πως προβλήματα δεν ήταν δυνατόν να αποφευχθούν ακόμη και για μια εταιρεία σαν την Apple.

H ιστορία αποδεικνύει με τον καλύτερο τρόπο πως για ακόμη μια φορά ήταν 100% σωστός.»

Η Apple λοιπόν στην ιστορία του Bendgate λειτούργησε ακριβώς έτσι αναφέροντας αρχικά πως μόνο 9 καταναλωτές παραπονέθηκαν επίσημα και εν συνεχεία δείχνοντας τα τεστ που κάνουν στα iPhone 6 στα εργαστήρια του Cupertino.

Δεν υπάρχει λοιπόν αμφιβολία πως η Apple κάνει τους ανθρώπους να αισθάνονται έναν δεσμό μαζί της και έτσι αυτόματα οι καταναλωτές της γίνονται ευαγγελιστές όταν όλα πάνε καλά ενώ είναι και έτοιμοι να συγχωρέσουν την εταιρεία ή να την υπερασπιστούν όταν κάτι πάει στραβά με κάποιο προϊόν ή υπηρεσία.


ΠΗΓΗ: appleworldhellas.com

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v