Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Μεγάλο ενδιαφέρον στο διεθνές συνέδριο των bloggers

Συνεχίζονται με αμείωτο ρυθμό οι εργασίες και ομιλίες του διεθνούς συνεδρίου TBEX στο Μέγαρο Μουσικής κατά τη διάρκεια τoυ οποίου...

  • Real.gr
Μεγάλο ενδιαφέρον στο διεθνές συνέδριο των bloggers
Του Αλέξανδρου Κυριακόπουλου

Συνεχίζονται με αμείωτο ρυθμό οι εργασίες και ομιλίες του διεθνούς συνεδρίου TBEX στο Μέγαρο Μουσικής κατά τη διάρκεια τoυ οποίου πραγματοποιούνται συναντήσεις, σεμινάρια και παρουσιάσεις με τη συμμετοχή διεθνούς φήμης μπλόγκερς και ειδικών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Οι εκατοντάδες ταξιδιωτικοί μπλόγκερς που το παρακολουθούν, συζητούν, ανταλλάζουν εμπειρίες και ιδέες ενώ οι πιο παλιοί δίνουν διαλέξεις επι παντός επιστητού.

Από το πως να μετατρέψει κανείς το ταξιδιωτικό ιστολόγιο του σε μια πετυχημένη και κερδοφόρα επιχείρηση, πως να αξιοποιεί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για το καταφέρει, πόσες αναρτήσεις να κάνει τη μέρα, τι να αποφεύγει, πως να χρησιμοποιεί τις φωτογραφίες και τα βίντεο στις αναρτήσεις του, τι να προσέχει στα συμβόλαια με διεθνή ταξιδιωτικά πρακτορεία, πνευματικά δικαιώματα της δουλειάς τους κ.α.



Επιπλέον, έγινε εκτενής αναφορά στο Twitter καθώς ταξιδιωτικοί μπλόγκερς με δεκάδες χιλιάδες followers, πληρώνονται για να διαφημίζουν εκεί τους χορηγούς τους.

Όπως εξήγησαν, αν μια ανάρτηση στο twitter περιλαμβάνει φωτογραφία, έχει υπολογιστεί ότι θα έχει 3 φορές περισσότερες πιθανότητες να ανοιχτεί ενώ βάσει μελετών που παρουσιάστηκαν, έχει υπολογιστεί ότι η ζωή ενός tweet είναι κοντά στα 24 λεπτά.



Άλλες ομιλίες είχαν να κάνουν με το πως γίνεται αποτελεσματικό μάρκετινγκ ενός ιστότοπου μέσω κοινωνικών μέσων δικτύωσης, σχέδια και οδηγίες για να μπορέσει κανείς να αποκτήσει χορηγούς αλλά και μέχρι πόσες φορές πρέπει να τους διαφημίζει.



Σε Facebook, Pinterest και Instagram, φερ?ειπείν καλό είναι να μην ανεβαίνουν περισσότερες από 3 αναρτήσεις τη μέρα αλλά στο twitter, λόγω της φύσης του, οι αναρτήσεις μπορούν να γίνονται έως και ανα μία ώρα.

Παράλληλα, είναι τέτοια η σχέση των συμμετεχόντων με τις νέες τεχνολογίες ώστε όταν συστήνονται, λένε μόνο το μικρό τους όνομα και μετά, αντί για επώνυμο, το όνομα τους ιστότοπου τους.



Στις επαγγελματικές κάρτες που μοιράζουν, δεν υπάρχουν τηλέφωνα παρά μόνο όλες τους οι ηλεκτρονικές διευθύνσεις σε Facebook, Linkedin, Twitter, Youtube, Pinterest, Flickr, Google+ κ.α.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v
Απόρρητο