«Είμαστε ακόμη όρθιοι...»

800 ψυχές βρήκαν φαγητό και ζεστασιά στο χριστουγεννιάτικο γεύμα αγάπης του δήμου Αθηναίων. (VIDEO)

  • Real.gr
«Είμαστε ακόμη όρθιοι...»
Χριστούγεννα του 2015. Για ακόμη μια χρονιά η ίδια θλιβερή εικόνα.

Εκατοντάδες ανθρώπινες φιγούρες περιμένουν υπομονετικά μπροστά από την κόκκινη πόρτα του δημοτικού γυμναστηρίου στο Ρουφ.




VIDEO-ΓΕΥΜΑ ΑΠΟΡΩΝ by realmedialive

Μέσα στην αίθουσα τους περιμένει ένα πιάτο φαγητό.

Ανάμεσα στις 800 ψυχές, ο τηλεοπτικός φακός εντοπίζει οικογένειες με παιδιά, ηλικιωμένους, άπορους, άνεργους.

Οι τσέπες τους μπορεί να’ ναι άδειες από χρήματα, όμως, σε όλους περισσεύει η αξιοπρέπεια.


ΓΕΥΜΑΤΑ ΑΓΑΠΗΣ by realmedialive

«Πάνω απ΄όλα η υγεία και κάπως θα το μπαλώσεις. Είμαστε όρθιοι» είναι τα λόγια μιας γυναίκας που παρά την οικονομική ανέχεια αισιοδοξεί για το μέλλον.

Σύμφωνα με την Κοινωνική Υπηρεσία του δήμου Αθηναίων, φέτος οι άστεγοι και άποροι συνάνθρωποί μας είναι περισσότεροι από κάθε άλλη χρονιά.

- Η «αόρατη» Αθήνα με τα μάτια ενός αστέγου




ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v
Απόρρητο