Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Σε λειτουργία η τηλεφωνική εξυπηρέτηση καταναλωτών του ΔΕΔΔΗΕ

Την έναρξη λειτουργίας τηλεφωνικού Κέντρου από αύριο Τετάρτη 8 Ιουλίου, στην τηλεφωνική γραμμή 11500 ανακοίνωσε ο Διαχειριστής του Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας.

Σε λειτουργία η τηλεφωνική εξυπηρέτηση καταναλωτών του ΔΕΔΔΗΕ
Την έναρξη λειτουργίας τηλεφωνικού Κέντρου Ενημέρωσης Πελατών από αύριο Τετάρτη 8 Ιουλίου, στην τηλεφωνική γραμμή 11500 ανακοίνωσε ο Διαχειριστής του Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας.

Το Κέντρο Ενημέρωσης Πελατών θα λειτουργεί κατά τις εργάσιμες ημέρες, από τις 07.00 έως τις 19.00 και θα παρέχει πληροφόρηση για όλα τα ζητήματα που εμπίπτουν στις αρμοδιότητες του Διαχειριστή του Δικτύου Διανομής (συνδέσεις στο Δίκτυο, μεταβολές σε υφιστάμενες παροχές, καταμέτρηση, Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο κλπ).

Καλώντας στον πενταψήφιο πανελλαδικό αριθμό 11500 (με αστική χρέωση), οι πελάτες θα μπορούν να ενημερώνονται για τη διαδικασία και τα δικαιολογητικά που απαιτούνται για την εξυπηρέτηση των διαφόρων αιτημάτων τους καθώς και να υποβοηθούνται στην υποβολή των αιτημάτων τους στις κατά τόπους υπηρεσίες του ΔΕΔΔΗΕ.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v
Απόρρητο