Φώτα δρόμου στον... αέρα, κατά παραγγελία

Τη χρήση drones για τον φωτισμό δρόμων από αέρος, αντί για τα «συμβατικά» φώτα σε κολώνες, προτείνει ένα νέο project από τη βρετανική ασφαλιστική Direct Line.

Φώτα δρόμου στον... αέρα, κατά παραγγελία
Τη χρήση drones για τον φωτισμό δρόμων από αέρος, αντί για τα «συμβατικά» φώτα σε κολώνες, προτείνει ένα νέο project από τη βρετανική ασφαλιστική Direct Line.

Η συγκεκριμένη ιδέα, σύμφωνα με δημοσίευμα του New Atlas, έχει να κάνει με περιοχές οι οποίες είτε δεν είναι καλά, είτε καθόλου φωτισμένες, ως ένας τρόπος να νιώθουν αυτοί που ζουν ή διέρχονται από εκεί πιο ασφαλείς και να σωθούν ζωές.

Το concept αυτό, όπως σημειώνεται, θα μπορούσε να παρομοιαστεί με ένα «Uber για τον φωτισμό δρόμων», με τους χρήστες της υπηρεσίας να είναι σε θέση να στέλνουν αίτημα για φωτισμό μέσω φορητής εφαρμογής, ώστε στην περιοχή τους να καταφθάνουν drones με φώτα.

Η Direct Line θεωρεί πως μια τέτοια υπηρεσία θα μπορούσε να ενδιαφέρει πολίτες που επιστρέφουν στο σπίτι από τη δουλειά τους στα σκοτεινά και σωστικά συνεργεία.

Σύμφωνα με τους σχεδιασμούς της εταιρείας, ο χρήστης θα στέλνει αίτημα από το smartphone του, το οποίο θα προωθείται σε ένα κέντρο ελέγχου. Εκεί, ένας διαχειριστής θα αποστέλλει τα διαθέσιμα drones στο σημείο.

Τα drones αυτά θα είναι πλήρως αυτόνομα και όταν καταφθάνουν στον προορισμό θα αναλαμβάνουν σχηματισμό μπροστά από τον χρήστη. Ένα drone- επικεφαλής θα επικοινωνεί με τη φορητή συσκευή του χρήστη και με τα δευτερεύοντα drones, κάτι που σημαίνει ότι, καθώς ο χρήστης κινείται, θα αλλάζουν συνέχεια θέση, φωτίζοντας τη διαδρομή του.

Όταν ο χρήστης δεν χρειάζεται πλέον τα φώτα, θα το υποδεικνύει μέσω της εφαρμογής, και τα drones θα επιστρέφουν στη βάση.



Όπως σημειώνεται στο δημοσίευμα του New Atlas ωστόσο, πρόκειται περισσότερο για μια «άσκηση branding» παρά για κάτι που προορίζεται για κανονική ανάπτυξη ως επιχειρηματικό project της Direct Line, καθώς ένα τέτοιο πρόγραμμα θα αντιμετώπιζε πρακτικά πολλά εμπόδια, όπως το ζήτημα της ασφαλούς πτήσης πάνω από δρόμους, σε κατοικημένες περιοχές και κοντά σε «τρίτους» που θα βρίσκονταν στην περιοχή. Επίσης, θα ετίθετο θέμα logistics.

Πάντως, η εταιρεία έχει καταστήσει open source την τεχνολογία που έχει αναπτύξει, ώστε ενδιαφερόμενοι να μπορούν να δουλέψουν πάνω της, ενώ επίσης έχει γίνει δοκιμή στην πόλη Πέντγουορθ στη Βρετανία, η οποία θεωρείται πως έχει έναν από τους πιο επικίνδυνους, μη φωτιζόμενους, δρόμους στη χώρα.

Δοκιμές έγιναν επίσης στα γύρω Σάουθ Ντάουνς. Χρησιμοποιήθηκαν δύο είδη drones, με ανθεκτικές ατράκτους από ίνες άνθρακα, ανοξείδωτου ατσαλιού και τιτανίου, που έφεραν ισχυρά φώτα, καθώς και δύο μπαταρίες lithium-polymer.

Το ένα είναι το S650, σχεδιασμένο για να ακολουθεί πεζούς, με τέσσερις κινητήρες και μέγιστη ταχύτητα 55 χλμ/ ώρα, έναν προβολέα και εμβέλεια 2,4 χλμ (20-30 λεπτά πτήσης), και το άλλο το S900, που ακολουθεί οχήματα, με έξι κινητήρες, μέγιστη ταχύτητα 97 χλμ/ ώρα και τρεις προβολείς.

ΠΗΓΗ: naftemporiki.gr

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v