Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Υεμένη: «Υπουργός» της αντάρτικης κυβέρνησης θέλει να στείλει τα παιδιά στο μέτωπο

Ο πόλεμος στην Υεμένη...

Υεμένη: «Υπουργός» της αντάρτικης κυβέρνησης θέλει να στείλει τα παιδιά στο μέτωπο
Ο «υπουργός» Νεότητας και Αθλητισμού της κυβέρνησης των ανταρτών στην Υεμένη, την οποία δεν αναγνωρίζει η διεθνής κοινότητα, πρότεινε σήμερα να ανασταλούν τα μαθήματα στα σχολεία για διάστημα ενός έτους προκειμένου να σταλούν οι μαθητές και οι καθηγητές τους στο μέτωπο ώστε να «κερδίσουν τον πόλεμο».

«Και εάν το σχολείο είχε αναστείλει τα μαθήματα για ένα έτος και όλοι οι νέοι και οι καθηγητές τους έπαιρναν τα όπλα; Δεν θα είχαμε τη δυνατότητα να ενισχύσουμε το μέτωπο (των ανταρτών) με εκατοντάδες χιλιάδες (μαχητές) και να κερδίσουμε τον πόλεμο;» έγραψε ο Χασάν Ζαΐντ στον λογαριασμό του στο Facebook.

Την Κυριακή, την πρώτη ημέρα της νέας σχολικής χρονιάς, οι αίθουσες των τάξεων στις περιοχές που ελέγχουν οι αντάρτες, ιδίως στη Σαναά, ήταν στο μεγαλύτερο μέρος τους άδειες λόγω της απεργίας των καθηγητών, που δεν πληρώνονται εδώ και περίπου ένα χρόνο. Το «πρώτο κουδούνι» είχε αναβληθεί γα τουλάχιστον δύο εβδομάδες.

«Κλείνετε τα σχολεία υπό το πρόσχημα μιας απεργίας και όταν εμείς σκεφτόμαστε έναν τρόπο ώστε να εκμεταλλευτούμε προς όφελός μας την κατάσταση αυτή εσείς προσβάλλεστε» είπε ο Ζαϊντ απευθυνόμενος σε όλους όσοι τον επικρίνουν.

«Και εάν αφήναμε τα παιδιά να σπουδάσουν και (στέλναμε) τους υπουργούς και τους σωματοφύλακές τους στο μέτωπο; Με αυτόν τον τρόπο θα διασφαλίζαμε τη νίκη και μια μελλοντική ευημερία» του απάντησε ένας επικριτής του.

«Είναι δυνατόν τέτοιου είδους προτάσεις να διατυπώνονται από έναν μορφωμένο άνθρωπο που διατελεί υπουργός Νεότητας και Αθλητισμού;» διερωτήθηκε ένας άλλος.

Ο πόλεμος στην Υεμένη έχει στοιχίσει την ζωή σε 8.650 ανθρώπους και έχει προκαλέσει τον τραυματισμό άλλων 58.000 ανθρώπων από τότε που ο αραβικός συνασπισμός άρχισε τις επιχειρήσεις τον Μάρτιο του 2015 προκαλώντας σοβαρή ανθρωπιστική κρίση, σύμφωνα με τον ΟΗΕ.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v