Paperless Connect: Η ηλεκτρονική τιμολόγηση είναι εδώ!

Η νέα υπηρεσία Paperless Connect εκμεταλλεύεται στο έπακρο την τεχνογνωσία από τη σύμπραξη των πέντε διαφορετικών εταιρειών (Διεθνές Αεροδρόμιο Αθηνών, Business Exchanges, CPI, Impact, Unisystems) που συμμετείχαν στην ανάπτυξή της, αποτελώντας μια υπηρεσία ηλεκτρονικής τιμολόγησης που ξεχωρίζει για τα καινοτόμα χαρακτηριστικά της.

Paperless Connect: Η ηλεκτρονική τιμολόγηση είναι εδώ!

Η καθιέρωση της ηλεκτρονικής τιμολόγησης στην ελληνική αγορά μπορεί να αποφέρει πολλά οφέλη για όλους: συμβάλει στη μείωση της φοροδιαφυγής, βελτιώνει την ανταγωνιστικότητα και αυξάνει την εξωστρέφεια των ελληνικών επιχειρήσεων, ενώ μειώνει το λειτουργικό τους κόστος.

Τις μεγάλες ανάγκες που υπάρχουν σήμερα για την ηλεκτρονική τιμολόγηση, η οποία αποτελεί την πιο γοργά αναπτυσσόμενη υπηρεσία, όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά και σε όλη την Ευρώπη, έρχεται να καλύψει η υπηρεσία Paperless Connect, διευκολύνοντας τις επιχειρήσεις στις συναλλαγές τους και φέρνοντας περισσότερη διαφάνεια σε αυτές.

Η ενσωμάτωση της υπηρεσίας ηλεκτρονικής τιμολόγησης στην υφιστάμενη υποδομή IT μιας επιχείρησης γίνεται πολύ εύκολα και γρήγορα, μέσω της εγκατάστασης ενός απλού λογισμικού που παρέχει η Impact. Μέσω αυτού του λογισμικού μια εταιρεία μπορεί να ξεκινήσει άμεσα να αρχειοθετεί ηλεκτρονικά τα τιμολόγια της, αλλά και να τα στέλνει ηλεκτρονικά με διάφορους τρόπους στους πελάτες και συνεργάτες της (για παράδειγμα, μέσω της ασφαλής υπηρεσίας ηλεκτρονικής τιμολόγησης Paperless Connect, μέσω email και άλλων αυτόματων μηχανισμών).

Η υπηρεσία Paperless Connect αποτελεί την πρώτη υπηρεσία ηλεκτρονικής τιμολόγησης που εφαρμόστηκε στην Ελλάδα, ενώ από 2008 την χρησιμοποιούν άμεσα ή έμμεσα σχεδόν 7.000 επιχειρήσεις. Μεταξύ άλλων επιτρέπει τα εξής: την εύκολη εύρεση πελατών ή προμηθευτών που διακινούν, ήδη, ηλεκτρονικά τιμολόγια, την εύκολη και γρήγορη διασύνδεση πελατών ή προμηθευτών, καθώς και την εύκολη εφαρμογή της ηλεκτρονικής τιμολόγησης μεταξύ συνεργατών, μέσω ενός φιλικού και αξιόπιστου περιβάλλοντος διαχείρισης που παρέχει ασφάλεια και διαφάνεια.

Εκτός αυτού, η υπηρεσία προσφέρεται μέσα από μια «Do it yourself» λογική, όπου οι επιχειρήσεις έχουν τον πλήρη έλεγχο, τόσο της διαδικασίας της τιμολόγησης, όσο και της διασύνδεσης με άλλες επιχειρήσεις.

Η υπηρεσία Paperless Connect διακρίνεται για τα υψηλά επίπεδα προστασίας που προσφέρει, καθώς χρησιμοποιεί πρωτόκολλα επικοινωνίας αντίστοιχα με αυτά του e-banking.

Ακολουθώντας τις σύγχρονες ανάγκες της αγοράς, απόλυτα συμβατή και επικαιροποιημένη με την ελληνική νομοθεσία, η υπηρεσία Paperless Connect επιτρέπει στις ελληνικές επιχειρήσεις να διακινούν τα παραστατικά τους ηλεκτρονικά, απλά, γρήγορα και με ασφάλεια.

Ακολουθήστε το Euro2day.gr στο Google News!Παρακολουθήστε τις εξελίξεις με την υπογραφη εγκυρότητας του Euro2day.grFOLLOW USΑκολουθήστε τη σελίδα του Euro2day.gr στο Linkedin

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

v