ΠΑΣΟΚ: Ξανά οι Θεσσαλονικείς ακούν μεγαλόπνοες ατζέντες

«Γιατί το επιστημονικό ενδιαφέρον δεν υπήρξε στο σχεδιασμό του επιπτώσεων από την κατασκευή του Flyover» αναφέρει ανακοίνωση. «Η κυβέρνηση πρέπει να πάρει θέση και τα επιστημονικά εργαλεία να μην μετατρέπονται σε πολιτικά εργαλεία».

ΠΑΣΟΚ: Ξανά οι Θεσσαλονικείς ακούν μεγαλόπνοες ατζέντες

«Για ακόμη μια φορά οι Θεσσαλονικείς ακούν από τον Πρωθυπουργό της χώρας για μεγαλόπνοες ατζέντες, σχέδια επέκτασης συγκοινωνιακών μέσων και συγκοινωνιακούς χάρτες, είκοσι μόλις ημέρες πριν τις ευρωπαϊκές εκλογές», αναφέρει ανακοίνωση του Τομέα Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής.

Αναλυτικά:

«Η ολοκλήρωση ενός μεγάλου έργου στην πόλη της Θεσσαλονίκης όπως του Μετρό, διήρκησε δυστυχώς πολλά έτη, γεγονός που δεν συνάδει με τα χρονοδιαγράμματα υλοποίησης των αντίστοιχων έργων Μετρό στην πρωτεύουσα. Συνεπώς, θα συμφωνήσουμε ότι η ολοκλήρωση και επέκταση του Μετρό στην Δυτική Θεσσαλονίκη αποτελεί μεγάλη ανάγκη για την καθημερινότητα των πολιτών και την οικονομία της πόλης, θα πρέπει όμως να γίνει με ταχύτερους ρυθμούς και κυρίως πολιτική βούληση για ανάπτυξη μεγάλων έργων στην πόλη.

Ο Πρωθυπουργός και ο υπουργός Μεταφορών & Υποδομών φαίνεται ότι αποδίδουν μεγάλη σημασία και σωστά, στη βαρύτητα και τη χρησιμότητα των επιστημονικών εργαλείων και των επιστημονικών δεδομένων, που θα δείξουν που πρέπει να γίνουν τα επόμενα βήματα για το Μετρό Θεσσαλονίκης.

  • Αναρωτιόμαστε γιατί αυτό το επιστημονικό ενδιαφέρον δεν υπήρξε στο σχεδιασμό του επιπτώσεων από την κατασκευή του Flyover και αφέθηκε η πόλη χωρίς κυκλοφορική μελέτη;
  • Γιατί η κυβέρνηση αγνοεί τα επιστημονικά εργαλεία που κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου για τους αυξημένου κυκλοφοριακούς ρύπους εντός της πόλης, με ορατές τις συνέπειες για την υγεία των πολιτών;
  • Γιατί η κυβέρνηση αγνοεί τις επιστημονικές μελέτες του Εξωτερικού Δακτυλίου της Θεσσαλονίκης που σχεδιάστηκε για να αποτρέπει την υπεραστική και διαμπερή κυκλοφορία εκτός της πόλης;

Γιατί η κυβέρνηση αγνοεί το επιστημονικό εργαλείο που λέγεται «Ενιαίο Στρατηγικό Σχέδιο Υποδομών των Μεταφορών» για την περιφερειακή ενότητα της Θεσσαλονίκης, όπως προέκυψε μέσα από δημόσιο διάλογο την περίοδο 2010 – 2011 επί κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ;

Σε κάθε περίπτωση η κυβέρνηση πρέπει να πάρει θέση και τα επιστημονικά εργαλεία να μην μετατρέπονται σε πολιτικά εργαλεία».

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v