Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Zenith: Το 2011 θα ανακάμψει η διαφήμιση

Οι μεγαλύτερες αγορές media του πλανήτη θα επιστρέψουν σε πορεία ανάπτυξης το 2011, σύμφωνα με την πιο πρόσφατη εκτίμηση για τον τομέα της διαφήμισης.

Zenith: Το 2011 θα ανακάμψει η διαφήμιση
Οι μεγαλύτερες αγορές media του πλανήτη θα επιστρέψουν σε πορεία ανάπτυξης το 2011, σύμφωνα με την πιο πρόσφατη εκτίμηση, στην οποία προβλέπεται οι αναδυόμενες αγορές σύντομα να καταλαμβάνουν πολύ μεγαλύτερο κομμάτι των προϋπολογισμών της διαφήμισης παγκοσμίως.

Η ZenithOptimedia, η υπηρεσία media του διαφημιστικού οίκου Publicis Groupe, έκανε την πρόβλεψη ότι οι διαφημιστικές δαπάνες στις ανεπτυγμένες αγορές της δυτικής Ευρώπης, της Βορείου Αμερικής και της Ιαπωνίας θα μειωθούν 2,9% τον επόμενο χρόνο, ενώ θα αυξηθούν 1,5% το 2011.

Αντιθέτως, οι αναπτυσσόμενες αγορές όπως η Ινδία, η Κίνα, η ανατολική Ευρώπη και η Αφρική θα αναπτυχθούν με «υγιείς» ρυθμούς 7,8% το 2010 και 0,8% τον επόμενο χρόνο, με αποτέλεσμα το 2011 να καταλαμβάνουν το 35% των παγκόσμιων διαφημιστικών δαπανών.

Σε διεθνές επίπεδο, η Zenith προβλέπει ότι οι διαφημιστικές δαπάνες θα μειωθούν 9,9% φέτος και το 2010 θα αυξηθούν 0,5%, ενώ το 2011 κατά 4,3%.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v