Αυξάνεται η... ζήτηση των social networks

Το 43% των επιχειρήσεων παγκοσμίως χρησιμοποιεί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με κάποιο τρόπο, σύμφωνα με την έρευνα International Business Report της Grant Thornton. Οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων προτιμούν τις εφημερίδες.

Αυξάνεται η... ζήτηση των social networks
Το 43% των επιχειρήσεων παγκοσμίως χρησιμοποιεί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με κάποιο τρόπο, σύμφωνα με την έρευνα International Business Report της Grant Thornton.

Η μελέτη εμφανίζει προβάδισμα στις αναδυόμενες αγορές. Το ποσοστό φτάνει το 53% στη Λατινική Αμερική και το 50% στις χώρες BRIC.

Στις ώριμες αγορές, τα αντίστοιχα ποσοστά είναι πολύ χαμηλότερα με 40% στις χώρες των G7 και μόλις 35% στην Ευρώπη.

Εν τω μεταξύ, πάνω από τα τρία τέταρτα (78%) των επιχειρήσεων στη Λατινική Αμερική σχεδιάζουν να αυξήσουν τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, σε σύγκριση με το 66% της ΕΕ και μόλις το 55% των G7.

Τα αποτελέσματα είναι ιδιαίτερα σημαντικά για επιχειρήσεις που διστάζουν να αγκαλιάσουν τα ηλεκτρονικά μέσα, αφού διαφορετικά θα είχαν μεγάλες απώλειες στην αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου που αναμένεται να φτάσει το $1,4 τρισ. μέχρι το 2015.

Η χρήση του Διαδικτύου στις αναδυόμενες αγορές εξακολουθεί να είναι μικρότερη από την Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική, αλλά το μέγεθος των πληθυσμών αυτών των χωρών αντιπροσωπεύει μια τεράστια αγορά και, επομένως, μια τεράστια ευκαιρία.

Στην Κίνα, για παράδειγμα, υπάρχουν 485 εκατ. χρήστες του διαδικτύου, αλλά αυτός ο αριθμός αντιπροσωπεύει μόνο το 36% του σημερινού πληθυσμού της χώρας. Στην Ινδία, όμως, λιγότερο από το 10% του πληθυσμού έχει πρόσβαση στο Διαδίκτυο.

Τα αποτελέσματα δείχνουν επίσης ότι σε παγκόσμιο επίπεδο, η διαφήμιση είναι ο πιο συνήθης λόγος που οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (53%), και ακολουθούν η επικοινωνία με τους πελάτες (51%) και η πρόσληψη προσωπικού (43%).

Η διαφήμιση είναι ο πιο συνήθης λόγος χρήσης του Διαδικτύου και στην ΕΕ (64%), ενώ η προσλήψη προσωπικού είναι στην πρώτη θέση στη Βόρεια Αμερική (63%). Εν τω μεταξύ, η επικοινωνία με τους πελάτες αναδεικνύεται ως βασική πρακτική στη Λατινική Αμερική (72%) και στις χώρες των ASEAN (65%).

Παρά την ταχεία διάδοση των νέων μέσων, οι εφημερίδες παραμένουν ως η προτιμώμενη πηγή πληροφόρησης για τους ιδιοκτήτες των επιχειρήσεων.

Σε παγκόσμιο επίπεδο, τέσσερις στους πέντε διαβάζουν εφημερίδα (79%) τουλάχιστον τρεις φορές την εβδομάδα. Παρά ταύτα, οι έντυπες εφημερίδες εξακολουθούν να είναι η προτιμώμενη πηγή πληροφόρησης για τους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων και σε παγκόσμιο επίπεδο (39%), και ακολουθούν οι ηλεκτρονικές εφημερίδες (26%).

Στο σύνολό τους, οι ηλεκτρονικές και οι έντυπες εφημερίδες προτιμούνται από 51% των ιδιοκτητών επιχειρήσεων, σε σύγκριση με 35% των ιδιοκτητών επιχειρήσεων που προτιμούν σταθερό ή φορητό διαδίκτυο.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v