Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Mastercard: Δίνει στοιχεία για άμεσο marketing

Η Mastercard αποφάσισε να εκμεταλλευτεί την τεράστια βάση δεδομένων που διαθέτει αναλύοντας τα στοιχεία των συναλλαγών και να δώσει στους marketer τη δυνατότητα για άμεσο marketing στους καταναλωτές.

Mastercard: Δίνει στοιχεία για άμεσο marketing
Η Mastercard αποφάσισε να εκμεταλλευτεί την τεράστια βάση δεδομένων που διαθέτει αναλύοντας τα στοιχεία των συναλλαγών ώστε να βοηθήσει τους marketer δίνοντάς τους τη δυνατότητα για άμεσο marketing στους καταναλωτές.

Η εταιρεία που διαχειρίζεται 34 δισ. συναλλαγές ετησίως ξεκινά πρόγραμμα στήριξης των marketers δίνοντας στοιχεία ως προς το ποιοι καταναλωτές είναι πιθανότερο να αγοράσουν τα προϊόντα τους. Η Mastercard είχε εξετάσει και τον προηγούμενο χρόνο αυτή την στρατηγική. Τότε όμως, ανέβαλε τα σχέδιά της λόγω ανησυχιών για ενδεχόμενα νομικά προβλήματα. «Το θεμέλιο για όλες τις λύσεις μας είναι τα στοιχεία συναλλαγών» δήλωσε η Susan Grossman, της Mastercard όπως μεταδίδουν οι Financial Times.

Η πρωτοβουλία θα ξεκινήσει το Φεβρουάριο. Η εταιρεία πάντως, δεσμεύεται «για την προστασία των προσωπικών δεδομένων» των καταναλωτών. Δηλώνει ότι οι πληροφορίες που θα πουλά στους marketer θα είναι ανώνυμες και θα δίνονται μόνο ως ομάδες πιθανών πελατών και όχι με ατομικά στοιχεία. Διευκρινίζει επίσης ότι δεν θα δίνονται τα στοιχεία για τους αριθμούς των πιστωτικών καρτών.

Και άλλες εταιρείες πάντως, έχουν προχωρήσει σε αντίστοιχες κινήσεις. Η Visa πουλά σε εταιρείες τη δυνατότητα να αποστέλλουν μηνύματα σε καταναλωτές βάσει παλαιότερων συναλλαγών τους – μόνο όμως, σε όσους έχουν δεχθεί να λαμβάνουν τέτοιες διαφημίσεις σε αντάλλαγμα για εκπτώσεις και άλλα κίνητρα. Η American Express επίσης κάνει έρευνα της πελατειακής της βάσης για marketer δίνοντας συνολικά ανώνυμα στοιχεία.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v
Απόρρητο