Παρά τους χείμαρρους αρνητικής δημοσιότητας που υφίστανται οι μεγάλες τράπεζες για τις, αμφιλεγόμενες συχνά, τακτικές τους, ένας αιφνιδιαστικά μεγάλος αριθμός Αμερικανών δηλώνουν ότι είναι ικανοποιημένοι με τις τράπεζές τους.
Ο δείκτης ικανοποίησης πελατών με τις τράπεζες κινείται στα υψηλότερα επίπεδα έξι ετών, σύμφωνα με έρευνα του American Customer Satisfaction Index.
Ο δείκτης ικανοποιημένων πελατών αυξήθηκε 1,3% σε σχέση με πέρσι, φθάνοντας στο 78 με άριστα το 100. Η J.P. Morgan Chase βρίσκεται στην υψηλότερη θέση του δείκτη με 76 στα 100 και άνοδο 3% από πέρσι. Η Citigroup βαθμολογείται με 74 (+6%), η Wells Fargo με 72 (+1%) και η Bank of America με 69 (με άνοδο 5% αλλά είναι η μόνη που δεν έχει επιστρέψει στα προ της κρίσης επίπεδα ικανοποιημένων πελατών).
Μάλιστα συνολικά ο δείκτης αυτή την περίοδο είναι υψηλότερα από τον μακροχρόνιο μέσο όρο όλων των κλάδων.