Οι παραγγελίες διαρκών καταναλωτικών αγαθών αυξήθηκαν δυναμικά 2,2% τον Φεβρουάριο, χάρη στις αυξημένες παραγγελίες για αυτοκίνητα και αεροσκάφη, αλλά ο ευρύτερος δείκτης επιχειρηματικών επενδύσεων υποχώρησε για 4η φορά σε 6 μήνες, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία.
Το υπουργείο Εμπορίου ανακοίνωσε ότι εξαιρουμένου του ευμετάβλητου κλάδου μεταφορών, οι παραγγελίες αυξήθηκαν 0,2% τον Φεβρουάριο.
Οι αναλυτές περίμεναν πάντως ότι οι παραγγελίες, που αποτυπώνουν τις επενδυτικές διαθέσεις των Αμερικανών εργοδοτών, θα παραμείνουν αμετάβλητες στον μήνα.
Τον Ιανουάριο είχαν μειωθεί 1,3%.