Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Τίτλοι τέλους στη συγχώνευση Omnicom-Publicis

Σε ναυάγιο οδηγήθηκε η συγχώνευση που θα άλλαζε τα δεδομένα στο διαφημιστικό κλάδο. Omnicis και Publicis παραδέχονται ότι υπάρχουν πραγματικά εμπόδια και ισχυρές εταιρικές κουλτούρες.

Τίτλοι τέλους στη συγχώνευση Omnicom-Publicis

Το σχέδιο ήταν η δημιουργία του μεγαλύτερου παίκτη στον κλάδο της διαφήμισης. Όταν Omnicol και Publicis Groupe ανακοίνωσαν τη συγχώνευσή τους, η οποία άγγιζε τα 35 δισ. δολ. όλοι έκαναν λόγο για αλλαγή των δεδομένων στον κλάδο και για αποκαθήλωση της WPP από την κορυφή.

Δέκα μήνες αργότερα όμως, τα πράγματα αλλάζουν και πάλι με τις δύο εταιρίες να παραδέχονται ότι η συμφωνία τους οδηγείται σε ναυάγιο, κάνοντας λόγο για «πραγματικά εμπόδια».

«Δεν υπήρξε μόνο ένας παράγοντας. Υπάρχουν πολλά περίπλοκα ζητήματα που δεν επιλύσαμε. Υπάρχουν ισχυρές εταιρικές κουλτούρες και στις δύο επιχειρήσεις που καθυστέρησαν την επίτευξη συμφωνίας. Δεν ήταν ορατή κάποια σαφής γραμμή τερματισμού και η αβεβαιότητα δεν είναι ποτέ θετική, ειδικότερα ένα δραστηριοποιείσαι στην παροχή προσωπικών υπηρεσιών» δήλωσε στο Reuters, ο διευθύνων σύμβουλος της Omnicom, Τζον Ρεν.

«Η απόφαση να διακόψουμε τη συνεργασία δεν ήταν ούτε ευχάριστη ούτε εύκολη, αλλά αυτό έπρεπε να γίνει» δήλωσε και ο διευθύνων σύμβουλος της Publicis, Μορίς Λεβί.

«Η αποτυχία της γαλλο-αμερικανικής συμμαχίας είναι μία από τις μεγαλύτερες αποτυχίες συγχωνεύσεων στην ιστορία και σηματοδοτεί το τέλος των προσδοκιών για τον ευρύτερο διαφημιστικό κλάδο που αναζητά τρόπους ολοκλήρωσης ώστε να υπάρξει κάποια αντίδραση στην αναταραχή που έχει δημιουργηθεί από εταιρίες όπως η Google και το Facebook που έχουν πλήξει τους παραδοσιακούς διαφημιστικούς οίκους» σχολιάζουν οι Financial Times.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v
Απόρρητο