Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Χρήστες smartphones από την... κούνια!

Σύμφωνα με νέα έρευνα, περισσότερα από τα μισά μωρά νοικοκυριών χαμηλού εισοδήματος παίζουν με τα smartphones ή τα tablets πριν κλείσουν τα 2, ενώ το ένα τρίτο κάνει χρήση τέτοιων συσκευών πριν καν κλείσει το πρώτο έτος της ηλικίας του!

Χρήστες smartphones από την... κούνια!

Το να κερδίσουν καταναλωτές στην νεότερη ηλικιακή ομάδα αποτελεί όνειρο πολλών επιχειρήσεων, όμως εταιρείες όπως η Apple και η Samsung Electronics φαίνεται να πηγαίνουν ένα βήμα παραπέρα, καθώς δείχνουν να κερδίζουν καταναλωτές που μόλις έχουν βγει από την... κούνια!

Έρευνα που παρουσιάστηκε πρόσφατα σε συνεδρίαση ακαδημαϊκών παιδιάτρων, έδειξε ότι περισσότερα από τα μισά μωρά νοικοκυριών χαμηλού εισοδήματος παίζουν με τα smartphones ή τα tablets πριν κλείσουν τα 2 τους χρόνια, ενώ κάποια από αυτά περνούν πάνω από μια ώρα χρησιμοποιώντας τις συσκευές αυτές. Μάλιστα, το ένα τρίτο των παιδιών νοικοκυριών χαμηλού εισοδήματος έχουν κάνει χρήση τέτοιων συσκευών πριν καν κλείσουν το πρώτο έτος της ηλικίας τους!

Προηγούμενη έρευνα, του 2013, η οποία διεξήχθη από τον οργανισμό Common Sense Media (που μελετά την επίπτωση της τεχνολογίας και των media στα παιδιά) είχε βρει πως το 38% των παιδιών ηλικίας έως 2 ετών χρησιμοποιούν smartphones, έναντι του 10% το 2011, ενώ το ποσοστό των παιδιών που χρησιμοποιούν mobile media αυξάνεται και υπερδιπλασιάστηκε από το 2011 μέχρι το 2013. Γύρω στο 72% των παιδιών ηλικίας 8 ετών και κάτω έχουν χρησιμοποιήσει κάποια κινητή συσκευή για κάποια δραστηριότητα media, όπως για να παίξουν παιχνίδια, για να δουν βίντεο ή για να χρησιμοποιήσουν apps, έναντι του 38% το 2011. Ο μέσος όρος χρήσης σε ημερήσια βάση αυξήθηκε από τα 43 λεπτά το 2011 στη 1 ώρα και 7 λεπτά το 2013.

Σημειώνεται πως οι παιδίατροι αποθαρρύνουν τη χρήση υπολογιστών, smartphones και tablets σε παιδιά ηλικίας κάτω των 2 ετών, ωστόσο είναι ελάχιστες οι μελέτες που να δείχνουν τις επιπτώσεις που μπορεί να έχει η χρήση τους σε τόσο νεαρές ηλικίες.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v