Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Βελτίωση του καταναλωτικού κλίματος στη Γερμανία βλέπει η GfK

H Γερμανική εταιρία ερευνών GfK κατέγραψε άνοδο σε όλους σχεδόν τους δείκτες εκτός από τις προσδοκίες για το εισόδημα, οι οποίες όμως σημείωσαν ιστορικά υψηλά τον Απρίλιο.

Βελτίωση του καταναλωτικού κλίματος στη Γερμανία βλέπει η GfK

Το καταναλωτικό κλίμα βελτιώνεται στη Γερμανία σύμφωνα με τη μηνιαία έκθεση της εταιρίας καταναλωτικών ερευνών GfK. Για τον Ιούνιο η GfK προβλέπει 10,2 μονάδες, δηλ. άνοδο κατά 0,1 από τις 10,1 μονάδες του Μαΐου.

Μικρή άνοδο στις προσδοκίες για ανάπτυξη αλλά και στις τάσεις καταναλωτικών αγορών καταγράφει η εταιρία, όμως οι προσδοκίες για τα καταναλωτικά εισοδήματα σημειώνουν μέτρια πτώση.

Συγκεκριμένα ο δείκτης προσδοκιών για το εισόδημα των καταναλωτών έπεσε κατά 3,1 μονάδες στις 52 μονάδες. Αξίζει όμως να σημειωθεί ότι τον προηγούμενο μήνα ο συγκεκριμένος δείκτης σημείωσε τη μεγαλύτερή του τιμή μετά την επανένωση της Γερμανίας.

Οι προσδοκίες των καταναλωτών για ανάπτυξη έχουν αυξηθεί κατά 3 μονάδες το Μάιο έναντι του Απριλίου, φτάνοντας έτσι στις 38,3 μονάδες. Η τάση για κατανάλωση αυξήθηκε κατά 4,3 μονάδες, φτάνοντας τις 62,6 μονάδες. Πρόκειται για τιμή λίγο χαμηλότερη από το ιστορικά υψηλότερο καταγεγραμμένο ποσό των 64,4 μονάδων τον Οκτώβριο του 2006. 

Σύμφωνα με την έκθεση, οι καταναλωτές στη Γερμανία δεν δείχνουν να μην επηρεάζονται από το ελληνικό πρόβλημα σε μακροπρόθεσμη βάση. 

Η μηνιαία έρευνα του GfK για το καταναλωτικό κλίμα βασίζεται σε περίπου 2.000 συνεντεύξεις καταναλωτών και γίνεται κατόπιν παραγγελίας της Κομισιόν. Η επόμενη έκθεση της GfK θα εκδοθεί στις 25 Ιουνίου.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v