Μικρή αύξηση στα κέρδη του δευτέρου τριμήνου της εμφάνισε η Adidas, κυρίως λόγω των ισχυρών πωλήσεων σε Κίνα και Δυτική Ευρώπη. Όπως ανακοίνωσε η εταιρία, ενδεχομένως να προχωρήσει σε κλείσιμο της μονάδας γκολφ.
Η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρία αθλητικών ειδών του κόσμου, μετά τη Nike, ανακοίνωσε ότι το καθαρό της κέρδος αυξήθηκε κατά 1,4% στα 146 εκατ. ευρώ, έναντι 144 εκατ. το ίδιο διάστημα πέρυσι.
Πέραν των πωλήσεων σε Κίνα και Ευρώπη, κύριοι μοχλοί ανάπτυξης για την εταιρία ήταν και οι θετικές επιδόσεις της Adidas και της Reebok.
Σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι, οπότε ο τζίρος της Adidas ωφελήθηκε από το Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 5% σε 3,9 δισ. ευρώ.