Αύξηση της τάξης του 14% στις πωλήσεις και στα οργανικά της κέρδη ανακοίνωσε η γερμανική εταιρία Henkel για το δεύτερο τρίμηνο, κυρίως λόγω της σταθερής ζήτησης στα απορρυπαντικά και στις κόλλες στις αναδυόμενες αγορές, αλλά και στις επιδράσεις των νομισμάτων.
Το προσαρμοσμένα κέρδη προ φόρων και τόκων άγγιξαν το δεύτερο τρίμηνο τα 768 εκατ. ευρώ, με πωλήσεις 4,7 δισ. ευρώ, αριθμοί που επιβεβαίωσαν τις προβλέψεις των αναλυτών.
Ωστόσο, οι οργανικές πωλήσεις στις επιχειρήσεις κόλλας της Henkel, οι οποίες αντιστοιχούν στις μισές πωλήσεις της εταιρίας, μειώθηκαν το δεύτερο τρίμηνο σε σύγκριση με το πρώτο, λόγω χαμηλότερης ζήτησης στη ζωτικής σημασίας αγορά της Βόρειας Αμερικής. Αντίθετα, στην ίδια αγορά οι πωλήσεις σημείωσαν αύξηση στις επιχειρήσεις που σχετίζονται με το πλύσιμο και τη φροντίδα του σπιτιού, κυρίως λόγω του νέου καθαριστικού Persil που ανταγωνίζεται το Tide της P&G.
«Περιμένουμε το τρέχον δύσκολο παγκόσμιο οικονομικό περιβάλλον να εξακολουθήσει η άνοδος», τόνισε ο γενικός διευθυντής της Henkel, Kasper Rorsted, σε ανακοίνωσή του, ενώ η εταιρία επανέλαβε ότι αναμένει αύξηση 3 έως 5% στις οργανικές της πωλήσεις για το 2015.