Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

GfK: Νέα πτώση στο καταναλωτικό κλίμα της Γερμανίας

Πτωτικά για δεύτερο συνεχόμενο μήνα το καταναλωτικό κλίμα στη Γερμανία, αν και παραμένει σε υψηλότερο επίπεδο σε σχέση με πέρυσι. Η κατάσταση της παγκόσμιας οικονομίας και ο χειρισμός του προσφυγικού ζητήματος προβληματίζουν τους καταναλωτές.

GfK: Νέα πτώση στο καταναλωτικό κλίμα της Γερμανίας

Μειωμένο για δεύτερο συνεχόμενο μήνα είναι το καταναλωτικό κλίμα στη Γερμανία, οδεύοντας προς τον Οκτώγριο, καθώς εντείνονται οι ανησυχίες για την παγκόσμια οικονομία και εν μέσω αβεβαιότητας για τον χειρισμό του αυξανόμενου αριθμού των προσφύγων/μεταναστών, σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε η εταιρεία έρευνας αγοράς GfK.

Ο δείκτης καταναλωτικού κλίματος GfK μειώθηκε στο 9,6 από 9,9 τον προηγούμενο μήνα, καταγράφοντας τη χαμηλότερη μέτρηση από τον Φεβρουάριο.

Οι οικονομικές ανησυχίες των γερμανών καταναλωτών αυξήθηκαν σημαντικά, με τον υποδείκτη οικονομικών προσδοκιών να υποχωρεί κατά 10,2 μονάδες, στο χαμηλότερο επίπεδο από τον περασμένο Νοέμβριο.

«Σίγουρα έχει λίγο να κάνει με τις γενικότερες εγχώριες συνθήκες, που παραμένουν πολύ καλές σε ότι αφορά την απασχόληση, τα εισοδήματα και τον πληθωρισμό. αντιθέτως, οφείλεται στο γεγονός ότι οι διεθνείς συνθήκες πρόσφατα έχουν γίνει πιο ταραγμένες», σχολίασε ο αναλυτής της GfK Rolf Buerkl.

Οι πιο ισχνές οικονομικές προοπτικές σε συνδυασμό με την επιβράδυνση στην αγορά εργασίας επηρέασαν αρνητικά τις προσδοκίες των γερμανών καταναλωτών για τα εισοδήματα, αλλά και την προθυμία τους να προβούν σε αγορές, με τους δυο υποδείκτες να υποχωρούν στο χαμηλότερο επίπεδό τους φέτος.

Ωστόσο, τα στοιχεία εξακολουθούν γενικά να παραμένουν σε υψηλό επίπεδο και σημαντικά υψηλότερα από τα περυσινά επίπεδα.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v
Απόρρητο