ΝΑSA: Βρέθηκε τρεχούμενο νερό στον Άρη

Την ανακάληψη τρεχούμενου νερού στον Άρη επιβεβαίωσε η NASA, αναθερμένοντας την συζήτηση για την δυνατότητα να φιλοξενηθεί ανθρώπινη ζωή στον πλανήτη.

ΝΑSA: Βρέθηκε τρεχούμενο νερό στον Άρη

Επιστήμονες ανακάλυψαν τα πρώτα στοιχεία ότι αλμυρό νερό μπορεί να ρέει στην επιφάνεια του Άρη κατά τους καλοκαιρινούς μήνες του πλανήτη, σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύτηκε σήμερα.

Όπως μεταδίδει το Reuters, η πηγή και η χημική σύσταση του νερού είναι άγνωστη. Ανεξάρτητα ωστόσο από την πηγή, η ανακάληψη ανοίγει την προοπτική να φιλοξενηθεί ανθρώπινη ζωή στον πλανήτη.

Οι επιστήμονες εξέλιξαν μια νέα τεχνική για την ανάλυση χημικών χαρτών της επιφάνειας του πλανήτη, με την οποία εντόπισαν ίχνη αλατίου που σχηματίζονται μόνο με την παρουσία νερού σε στενά κανάλια στις πλαγιές κρατύρων.

Τα κανάλια εμφανίζονται κατά τους θερμούς καλοκαιρινούς μήνες και μετά εξαφανίζονται καθώς υποχωρεί η θερμοκρασία.

Οι επιστήμονες υποπτεύονταν ότι οι λωρίδες σχηματίζονταν από τρεχούμενο νερό, αλλά δεν είχαν καταφέρει ως τώρα να κάνουν τις απαραίτητες μετρήσεις.

Στις παρακάτω φωτογραφίες απεικονίζονται τα μαύρα σημεία που αποδεικνύουν την ύπαρξη νερού: