Η Apple προσπαθεί να προστατεύσει τα προσωπικά δεδομένα των πελατών της

Τα όλο και πιο εξατομικευμένα προϊόντα της εταιρίας αναγκάζουν την Apple να προστατεύσει τα προσωπικά στοιχεία των χρηστών της. Η εταιρία εξηγεί τον τρόπο λειτουργίας των υπηρεσιών της. Κατηγοριοποιεί τα στοιχεία που λαμβάνει από τις συσκευές.

Η Apple προσπαθεί να προστατεύσει τα προσωπικά δεδομένα των πελατών της

Η νέα υπηρεσία Apple News -η οποία με την εγκατάστασή της στο iPhone ζητά στοιχεία για τα ενδιαφέροντα του χρήστη και σταδιακά συμπεριφέρεται ως προσωπική του μηχανή προτάσεων για το τι να διαβάσει- αποτελεί ενδεικτικό παράδειγμα του πόσο «προσωπικά» γίνονται βαθμιαία τα προϊόντα της Apple. Όπως εύστοχα σχολιάζει δημοσίευμα της Washington Post, οι πελάτες της εταιρίας έχουν αρχίσει να αναρωτιούνται: «Πόσα πράγματα γνωρίζει για μένα αυτή η εφαρμογή;»

Με επιχειρήσεις και επίσημες αρχές να ζητούν προσωπικά δεδομένα, η Apple προσπαθεί να βρει τρόπους ώστε να προστατεύσει ακόμη περισσότερο την ιδιωτικότητα των πελατών της, ενώ αποπειράθηκε την Τρίτη να διευκρινίσει το πώς ο τρόπος με τον οποίο συλλέγει προσωπικά στοιχεία τη διαχωρίζει από τους αντιπάλους της.

Η Apple προχώρησε το περασμένο φθινόπωρο σε σημαντικές αναβαθμίσεις στις πολιτικές που αφορούν στην ιδιωτικότητα των πελατών της. Όπως εξήγησε, έχει χωρίσει σε διάφορους τομείς τις λεπτομέρειες και τα στοιχεία που λαμβάνει από τις συσκευές των χρηστών, προκειμένου να διαχειρίζεται καλύτερα την πληροφορία που της ζητείται από διάφορες αρχές -περιλαμβανομένης και της αμερικανικής Υπηρεσίας Εθνικής Ασφάλειας (NSA).

Ταυτόχρονα, μέσω του διαδικτύου προσφέρει οδηγίες σχετικά με το πώς να προστατεύει ένας χρήστης τη συσκευή του από τρίτα μέρη που ενδιαφέρονται να καταγράψουν τη συμπεριφορά του, καθώς και σχετικά με το πώς ακριβώς λειτουργούν κάποιες υπηρεσίες της Apple.

Σύμφωνα με τη Washington Post, η απόπειρα της Apple είναι αξιοσημείωτη για το γεγονός ότι είναι αρκετά ξεκάθαρη σε ό,τι αφορά σε τεχνικές λεπτομέρειες. Αντίθετα, άλλες εταιρίες όπως η Google που έχουν προσπαθήσει να εξηγήσουν τις πολιτικές τους, τις περισσότερες φορές δίνουν πολύ γενικές πληροφορίες. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η εξήγηση της Google για το πώς χρησιμοποιεί τα προσωπικά στοιχεία από το Google Maps, χωρίς να δίνει καμία τεχνική πληροφορία και αναφέροντας μόνο ότι μπορεί να δίνει κατευθύνσεις και να βρίσκει γρηγορότερες διαδρομές.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v