Ξεπέρασαν τις προσδοκίες τα κέρδη της Burberry το πρώτο εξάμηνο, καθώς η εταιρία κατάφερε να αντιμετωπίσει την επιβράδυνση στην αγορά προϊόντων πολυτελείας, σύμφωνα με το Bloomberg.
Τα προσαρμοσμένα κέρδη προ φόρων αυξήθηκαν το πρώτο εξάμηνο κατά 3% σε 152,9 εκατ. στερλίνες, όπως ανακοίνωσε σήμερα η εταιρία με έδρα το Λονδίνο. Οι αναλυτές είχαν προβλέψει κέρδη 144,2 εκατ. στερλινών κατά μέσο όρο. Στο μεταξύ, οι συγκρίσιμες πωλήσεις έχουν βελτιωθεί το τρίτο τρίμηνο σε σχέση με το δεύτερο.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Burberry, Christopher Bailey, μειώνει τα μπόνους και συγκεντρώνει τα προϊόντα κάτω από μία μάρκα, στην προσπάθεια αντιμετώπισης της επιβραδυμένης ζήτησης για προϊόντα πολυτελείας στην Κίνα.
Τα βελτιωμένα έσοδα «θα πρέπει να θεωρηθούν θετικό στοιχείο από την αγορά και είναι ευρέως συνεπή συγκριτικά με άλλους ανταγωνιστές στα προϊόντα πολυτελείας», τόνισε ο Rogerio Fujimori, αναλυτής στην RBC Capital Markets.
Πάντως, η παγκόσμια αγορά προϊόντων πολυτελείας διανύει την πιο βραδυκίνητη χρονιά της από το 2009, καθώς ο συνδυασμός της αναταραχής των χρηματιστηρίων, του ισχυρού δολαρίου και της πτώσης των τιμών των εμπορευμάτων, επηρεάζει τη ζήτηση, σύμφωνα με την Bain & Co.