Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Danone: Αύξηση στόχου πωλήσεων για πρώτη φορά εδώ και 4 χρόνια

Για τόνωση της κερδοφορίας της επιχείρησης φρέσκων γαλακτοκομικών δεσμεύτηκε η Danone. Αύξηση άνω του 5% μέχρι το 2020 αναμένει για τις πωλήσεις like-for-like. Έχει πληγεί από τις αυξανόμενες τιμές γάλακτος και την πτώση στην κατανάλωση.

Danone: Αύξηση στόχου πωλήσεων για πρώτη φορά εδώ και 4 χρόνια

Η Danone ανέβασε τον στόχο για τις πωλήσεις της για πρώτη φορά μέσα σε τέσσερα χρόνια, καθώς δεσμεύτηκε να τονώσει την κερδοφορία στην επιχείρησή της φρέσκων γαλακτοκομικών, η οποία αντιστοιχεί σε περισσότερα από τα μισά έσοδα της γαλλικής εταιρίας.

Σύμφωνα με το Bloomberg, η Danone ανακοίνωσε πως οι πωλήσεις like-for-like θα αυξηθούν κατά πάνω από 5% μέχρι το 2020. Ο διευθύνων σύμβουλος Emmanuel Faber, ο οποίος ανέλαβε πριν από ένα χρόνο, παρουσιάζει τη στρατηγική του σε ένα τριήμερο σεμινάριο που ολοκληρώνεται σήμερα.

Η μονάδα φρέσκων γαλακτοκομικών, που παράγει τα γιαούρτια Activia και τα ροφήματα γιαουρτιού Actimel, έχουν πληγεί από τις τιμές του γάλακτος που αυξάνονται εδώ και χρόνια και από μια πτώση στην κατανάλωση καθώς οι αγοραστές έχουν στραφεί σε πιο φθηνές μάρκες. Ο μεγαλύτερος παραγωγός γιαουρτιού στον κόσμο έχει επίσης αντιμετωπίσει δυσκολίες στην επιχείρησή του βρεφικών τροφών στην Κίνα και φέτος συμφώνησε να πουλήσει τη μάρκα Dumex σε αυτή την αγορά σε έναν εταίρο.

«Μπορεί να υπάρχουν εκπλήξεις στα κέρδη μέχρι το τέλος του 2016, καθώς αρκετές ευρωπαϊκές αγορές αρχίζουν να βελτιώνουν την κερδοφορία των φρέσκων γαλακτοκομικών», τόνισε ο Alain Oberhuber, αναλυτής στη MainFirst Bank.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v
Απόρρητο