Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Το Spotify προχωρά σε αγορές και ανταγωνίζεται την Apple Music

Η σουηδική εταιρία streaming αγόρασε μια εφαρμογή και μια υπηρεσία φωνητικών μηνυμάτων, για να ανταγωνιστεί την Apple Music και τις ευρωπαϊκές Deezer και Tidal. Προσπαθεί να προσθέσει στα 20 εκατ. των συνδρομητών της.

Το Spotify προχωρά σε αγορές και ανταγωνίζεται την Apple Music

Εντείνει τον ανταγωνισμό έναντι της Apple Music και των μεγάλων ευρωπαϊκών αντιπάλων Deezer και Tidal το Spotify, προχωρώντας σε κάποιες αγορές που στοχεύουν στην πιο εύκολη ανακάλυψη μουσικής και της κοινοποίησής τους σε φίλους.

Σύμφωνα με το Bloomberg, η σουηδική υπηρεσία streaming μουσικής αγόρασε τη Soundwave με έδρα το Δουβλίνο, μια εφαρμογή που χρησιμοποιείται από 1,5 εκατ. χρήστες. Ο συνιδρυτής της Apple, Steve Wozniak, και ο Βρετανός ηθοποιός Stephen Fry έχουν πλέξει το εγκώμιο της εφαρμογής, ενώ σε αυτήν έχει επενδύσει και ο Marc Cuban.

Η δεύτερη αγορά του Spotify είναι το Cord Project, μια απλή υπηρεσία φωνητικών μηνυμάτων για τηλέφωνα, τάμπλετ και έξυπνα ρολόγια.

Οι οικονομικές λεπτομέρειες για τις αποκτήσεις αυτές δεν έχουν γνωστοποιηθεί.

Το Spotify, με πάνω από 20 εκατ. συνδρομητές και μια αποτίμηση περίπου 8,2 δισ. δολαρίων, επεκτείνει τις υπηρεσίες του προκειμένου να κερδίσει πελάτες τη στιγμή που η Apple εξακολουθεί να προσθέτει στη βάση των 10 εκατ. συνδρομητών της. Και οι δύο εταιρίες προσφέρουν στους χρήστες πρόσβαση σε πάνω από 30 εκατ. τραγούδια και χρεώνουν τις ίδιες μηνιαίες αμοιβές σε πολλές χώρες.

Στο μεταξύ, η ευρωπαϊκή Deezer ανακοίνωσε ταυτόχρονα σήμερα πως έχει συγκεντρώσει 100 εκατ. ευρώ από μια ομάδα επενδυτών, περιλαμβανομένου του δισεκατομμυριούχου Len Blavatnik.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v
Απόρρητο