Σε πολυετή διαφημιστική συμφωνία με το Snapchat προχωρά η Viacom, οι επενδυτές της οποίας ανησυχούν για τα χρήματά τους και ελπίζουν η εταιρία να βρει νέους τρόπους να επωφεληθεί από την ψηφιακή οικονομία.
Σύμφωνα με το MarketWatch, το Snapchat ήδη φέρει περιεχόμενο που ανήκει στη Viacom, μέσω των δικτύων Comedy Central και MTV. Τώρα οι δύο εταιρίες βαθαίνουν τη συνεργασία τους με μια πολυετή συμφωνία που επιτρέπει στην ενημερωτική εταιρία να πουλά διαφήμιση για λογαριασμό του Snapchat.
Για το Snapchat, η κίνηση αυτή μπορεί να προσελκύσει πιο μεγάλους διαφημιστές στην πλατφόρμα. Από την άλλη, η Viacom μπορεί να επωφεληθεί με το να συνδεθεί με πιο νεαρούς θεατές, αφού η γενιά του MTV έχει πλέον ενηλικιωθεί.
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Viacom θα έχει αποκλειστικά δικαιώματα στο να πουλά απευθείας διαφήμιση για το περιεχόμενο του Snapchat. Η Viacom θα προσθέσει επίσης δύο νέα κανάλια στη σελίδα «Discover» του Snapchat, η οποία παραπέμπει μεταξύ άλλων σε κανάλια των CNN, Vox, Mashable και Wall Street Journal.
Ακολουθήστε το Euro2day.gr στο Google News!Παρακολουθήστε τις εξελίξεις με την υπογραφη εγκυρότητας του Euro2day.gr
FOLLOW USΑκολουθήστε τη σελίδα του Euro2day.gr στο Linkedin