Η Hermès International ανακοίνωσε σήμερα μια αύξηση 15% στα έσοδα του τέταρτου τριμήνου καθώς ένα αδύναμο ευρώ και η ισχυρή ζήτηση στην Ιαπωνία εξακολούθησαν να τονώνουν τις πωλήσεις, αντισταθμίζοντας ένα επιβραδυμένο τρίμηνο στη Γαλλία λόγω των τρομοκρατικών επιθέσεων.
Όπως τονίζει το MarketWatch, η γαλλική μάρκα πολυτελείας που δημιουργεί τις τσάντες Birkin και Kelly, ανακοίνωσε πως οι πωλήσεις ανέβηκαν στο 1,4 δισ. ευρώ κατά το τελευταίο τρίμηνο, από 1,2 δισ. την ίδια περίοδο του 2014. Εξαιρώντας τον αντίκτυπο από τις ισοτιμίες, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 7%. Η εταιρία δεν αποκάλυψε τα κέρδη που κατέγραψε στο τρίμηνο.
Η Hermès, όπως πολλές ακόμη εταιρίες προϊόντων πολυτελείας, έχει επωφεληθεί από το αδύναμο ευρώ με δύο τρόπους: αφενός οι πωλήσεις του εξωτερικού μεταφράζονται υψηλότερα όταν μετατρέπονται σε ευρώ, αφετέρου οι κινέζοι τουρίστες επισκέπτονται μαζικά τα καταστήματα στην Ιαπωνία και την Ευρώπη εκμεταλλευόμενοι τα αδύναμα νομίσματα των περιοχών αυτών.
Ως εκ τούτου, οι πωλήσεις στην Ιαπωνία αυξήθηκαν κατά 24% το τέταρτο τρίμηνο, σε 178 εκατ. ευρώ. Ακόμη και εξαιρώντας τον αντίκτυπο των ισοτιμιών, η ανάπτυξη ήταν 16%. Οι πωλήσεις στην υπόλοιπη Ασία αυξήθηκαν κατά 15% σε 468 εκατ. ευρώ.