Μήνυση κατά τις Burberry για «παραπλανητικές ετικέτες τιμών»

Πρόκειται για την τελευταία από μια σειρά υποθέσεων βάσει των οποίων οι εταιρίες προϊόντων πολυτελείας βάζουν ψεύτικες τιμές και παραπλανούν τους πελάτες. Η Burberry κατασκευάζει προϊόντα ειδικά για τα καταστήματα outlet.

Μήνυση κατά τις Burberry για «παραπλανητικές ετικέτες τιμών»

Η βρετανική μάρκα πολυτελείας Burberry έρχεται αντιμέτωπη με μια αγωγή στις Ηνωμένες Πολιτείες, βάσει της οποίας η εταιρία χρησιμοποίησε παραπλανητικές ετικέτες τιμών στα καταστήματα outlet ώστε να πείσει τους αγοραστές πως αγοράζουν βάσει μεγάλων προσφορών.

Σύμφωνα με τον Guardian, η εταιρία, η οποία κατασκευάζει κάποια προϊόντα ειδικά για τα καταστήματα outlet, κατηγορείται για εκούσια παρουσίαση ψευδών πληροφοριών σχετικών με τις τιμές για να παραπλανήσει τους πελάτες σχετικά με προϊόντα που δεν είχαν πωληθεί ποτέ στα καταστήματα λιανικής.

Τα καταστήματα outlet συνήθως διαθέτουν παλιά προϊόντα ή άλλα που έχουν ξεμείνει, αν και κάποιες εταιρίες λιανικής κατασκευάζουν προϊόντα ειδικά για αυτά.

Η μήνυση είναι η τελευταία σε μια σειρά υποθέσεων βάσει των οποίων εταιρίες πολυτελείας βάζουν ψεύτικες τιμές στα αγαθά που πουλάνε στα καταστήματα outlet και παραπλανούν τους αγοραστές. Πέρυσι, ο σχεδιαστής Michael Kors συμφώνησε να πληρώσει 4,88 εκατ. δολάρια και να αλλάξει τις πρακτικές του στις πωλήσεις, έπειτα από παρόμοια αγωγή.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v