Η Adidas ανακοίνωσε σήμερα πως η καθαρή ζημιά του τέταρτου τριμήνου περιορίστηκε από μια ανάπτυξη στις πωλήσεις στις μάρκες Adidas και Reebok.
Όπως μεταδίδει το MarketWatch, η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρία αθλητικών ειδών στον κόσμο τόνισε πως η καθαρή ζημιά ήταν στο τρίμηνο 44 εκατ. ευρώ, έναντι μιας απώλειας 140 εκατ. το ίδιο διάστημα του προηγούμενου έτους.
Τα κέρδη έπληξαν τα αυξανόμενα κόστη μάρκετινγκ και οι αρνητικές συνέπειες από τις ισοτιμίες που σχετίζονται κυρίως με το ρωσικό ρούβλι και κάποια νομίσματα της Λατινικής Αμερικής.
«Οι επιδόσεις μας του 2015 αποτελούν ένα τέλειο παράδειγμα μιας επιτυχημένης επιστροφής στην άθληση», ανέφερε ο Herbert Hainer, διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας.
Οι πωλήσεις της Adidas ήταν το τέταρτο τρίμηνο 4,2 δισ. ευρώ, δηλαδή 12% πάνω σε σχέση με το περασμένο έτος. Τα έσοδα αυξήθηκαν σε όλες τις περιοχές εκτός της Ρωσίας, με τη δυτική Ευρώπη να σημειώνει ιδιαίτερα καλές επιδόσεις. Οι πωλήσεις στη βόρεια Αμερική επίσης βελτιώθηκαν, εμφανίζοντας αύξηση 8% συγκριτικά με την ίδια περίοδο πέρυσι.
Για όλο το έτος, η εταιρία ανέφερε ότι τα καθαρά κέρδη αυξήθηκαν 29% σε 634 εκατ., με πωλήσεις 17 δισ. Το Φεβρουάριο ανακοίνωσε προκαταρκτικά νούμερα που υπονοούν πως ξεπέρασε τους στόχους της για το 2015, ενώ αύξησε και την πρόβλεψή της για το 2016.
Σήμερα ανακοίνωσε πως για φέτος αναμένει αύξηση 10-12% στις προσαρμοσμένες βάσει ισοτιμιών πωλήσεις, καθώς και ίδιο ποσοστό ανάπτυξης στα κέρδη.