Οι αγοραστές αυτοκινήτων είναι πρόθυμοι να πληρώσουν παραπάνω για να έχουν Wi-Fi, όπως κατέδειξε η δεύτερη ετήσια έρευνα των AT&T και Ericsson για συνδεδεμένα στο διαδίκτυο οχήματα. Η μελέτη συγκέντρωσε στοιχεία από πελάτες που είναι πιθανό να αγοράσουν αυτοκίνητο μέσα στα επόμενα τρία χρόνια στις Ηνωμένες Πολιτείες, τη Γερμανία, τη Βραζιλία, το Μεξικό και την Κίνα.
Σύμφωνα με την έρευνα, η «συνδεσιμότητα στα αυτοκίνητα» περιλαμβάνει ασύρματο ίντερνετ που επιτρέπει τη χρήση συγκεκριμένων εφαρμογών, όπως το streaming μουσικής, υπηρεσίες πλοήγησης με real time ενημερώσεις, υπηρεσίες εστίασης, κλπ. Τα ευρήματα κατέδειξαν πως η πρόσβαση σε Wi-Fi αποδείχθηκε το Νο.1 χαρακτηριστικό το οποίο οι Αμερικανοί πελάτες προτίθενται να αγοράσουν για το αυτοκίνητό τους.
Η AT&T σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει τα στοιχεία που συγκέντρωσε από την έρευνα, καθιστώντας «την οδήγηση ασφαλέστερη, πιο άνετη και πιο διασκεδαστική τόσο για τους οδηγούς όσο και για τους επιβάτες». «Το δίκτυό μας είναι στη διάθεσή σας, ακόμη και στο δρόμο», τόνισε, προβλέποντας ότι πάνω από 10 εκατ. οχήματα θα συμμετέχουν στο δίκτυό της μέχρι τα τέλη του 2017.
Η General Motors έχει σταθεί κρίσιμος εταίρος στην επιτυχία της εταιρίας, αφού το 2013 έκανε την AT&T πάροχο συνδεσιμότητας για το αυτοκίνητά της, σύμφωνα με το MarketWatch.