Τα προ κρίσης επίπεδα πλησιάζουν οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων στην Ευρώπη, καθώς σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση της Ένωσης Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) αυξήθηκαν το Μάρτιο κατά 6% σε 1,7 εκατ. οχήματα.
«Σε όρους όγκου, το αποτέλεσμα είναι κοντά στα επίπεδα του Μαρτίου 2007, μόλις πριν η οικονομική κρίση πλήξει τη βιομηχανία αυτοκινήτων», αναφέρει σύμφωνα με το MarketWatch η μηνιαία έκθεση της ACEA.
Η Volkswagen, συνέχισε να χάνει μερίδιο αγοράς το Μάρτιο, παρότι το Golf αναδείχθηκε το όχημα με τις καλύτερες πωλήσεις και η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία παρέμεινε η μεγαλύτερη στην ΕΕ σε όρους πωλήσεων και μεριδίου αγοράς.
Στις πέντε κορυφαίες ευρωπαϊκές αγορές –τη Γερμανία, τη Βρετανία, την Ιταλία, τη Γαλλία και την Ισπανία- η Ιταλία εμφάνισε τη μεγαλύτερη ανάπτυξη καταγράφοντας μια αύξηση 17,4%. Στη Γερμανία και την Ισπανία, οι πωλήσεις νέων οχημάτων μειώθηκαν ελαφρώς.
Στις πέντε μεγαλύτερες αγορές της ΕΕ, ο μεγαλύτερος όγκος των καταναλωτών στράφηκε στα SUV που γίνονται όλο και πιο δημοφιλή. «Οι καταγραφές SUV ήρθαν πρώτες, αντιστοιχώντας σε πάνω από το ένα τέταρτο των επιβατηγών αυτοκινήτων που καταγράφηκαν», ανακοίνωσε η JATO Dynamics, ερευνητική εταιρία που ασχολείται με τον κλάδο.