Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Τα Brands που κέρδισαν το Randstad Award για το 2016

Ο κλάδος του IT είναι ο πιο δημοφιλής παγκοσμίως μεταξύ των συμμετεχόντων στην έρευνα. Ο δεύτερος πιο δημοφιλής κλάδος είναι αυτός των Συμβουλευτικών Υπηρεσιών, ενώ οι Επιστήμες Υγείας καταλαμβάνουν την τρίτη θέση

Τα Brands που κέρδισαν το Randstad Award για το 2016

Τα brands που θα ήθελαν να δουλέψουν περισσότερο οι άνθρωποι 25 χωρών παγκοσμίως αποκαλύφθηκαν σήμερα με την ανακοίνωση των νικητών του Global Randstad Award 2016. Οι νικητές των χωρών περιελάμβαναν εταιρίες όπως την Google, την IKEA, την BMW, την Hewlett Packard, την Suntory και την IBM.

Το Randstad Award είναι η μεγαλύτερη έρευνα για την επωνυμία (branding) εργοδοτών παγκοσμίως, εμπλέκοντας πάνω από 200.000 συμμετέχοντες σε 25 χώρες, που καλύπτουν το 75% της παγκόσμιας οικονομίας. Ρωτά τους συμμετέχοντες σχετικά με το βαθμό ελκυστικότητας των μεγαλύτερων εταιρειών της χώρας τους

Όπως και τα προηγούμενα δύο χρόνια, ο κλάδος του IT είναι ο πιο δημοφιλής παγκοσμίως μεταξύ των συμμετεχόντων στην έρευνα. Ο δεύτερος πιο δημοφιλής κλάδος είναι αυτός των Συμβουλευτικών Υπηρεσιών ενώ οι Επιστήμες Υγείας καταλαμβάνουν την τρίτη θέση.

Οι νικητές του Global Randstad Award 2016 σε 25 χώρες

Αργεντινή

Hewlett-Packard

 

Κίνα

IBM

Αυστραλία

Virgin Australia

 

Λουξεμβούργο

RTL Group

Βέλγιο

GSK

 

Μαλαισία

Shell

Γαλλία

Dassault Aviation

 

Νέα Ζηλανδία

Department of Conservation

Γερμανία

BMW

 

Ολλανδία

Schiphol Airport (κερδοσκοπική)
TNO (μη κερδοσκοπική)

Ελβετία

Google

 

Ουγγαρία

Audi

Ηνωμένο Βασίλειο

Rolls-Royce Group

 

Πολωνία

KGHM Polska Miedź

Η.Π.Α.

The Walt Disney Company

 

Πορτογαλία

TAP

Ιαπωνία

Suntory

 

Ρωσία (μέσω Ancor)

Gazprom

Ινδία

Google

 

Σιγκαπούρη

Changi Airport Group

Ισπανία

IBM

 

Σουηδία

IKEA

Ιταλία

Ferrero

 

Χονγκ Κονγκ

CLP

Καναδάς

Canadian Solar

 

 

 

Διάσταση μεταξύ εργοδότη/εργαζομένου σε παγκόσμιο επίπεδο

Ωστόσο, σύμφωνα με τη Randstad, τα μεγάλα brands παγκοσμίως πρέπει να προσέξουν μια αναδυόμενη διάσταση που παρατηρείται μεταξύ εργοδότη και εργαζομένου: ενώ οι ερωτηθέντες έθεσαν σαν πρώτες τους προτεραιότητες τις αποδοχές και τα προνόμια, την μακροπρόθεσμη επαγγελματική ασφάλεια και το ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον, μακράν λιγότεροι συνέδεσαν τις παροχές αυτές με την απασχόληση σε μια μεγάλη εταιρεία.

Αποσύνδεση εργοδότη/εργαζομένου σε παγκόσμιο επίπεδο

Οι εργαζόμενοι παγκοσμίως αναζητούν...

Οι εργοδότες παγκοσμίως προσφέρουν...

1.

Μισθολογικές και εργασιακές παροχές

1.

Οικονομική ευμάρεια

2.

Μακροπρόθεσμη επαγγελματική ασφάλεια

2.

Ισχυρή διοίκηση

3.

Ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον

3.

Κατάλληλη εκπαίδευση

4.

Καλή ισορροπία επαγγελματικής/προσωπικής ζωής

4.

Μισθολογικές και εργασιακές παροχές

5.

Οικονομική ευμάρεια

5.

Ευκαιρίες επαγγελματικής εξέλιξης

6.

Ευκαιρίες επαγγελματικής εξέλιξης

6.

Μακροπρόθεσμη επαγγελματική ασφάλεια

7.

Ενδιαφέρον περιεχόμενο εργασίας

7.

Ενδιαφέρον περιεχόμενο εργασίας

8.

Κατάλληλη εκπαίδευση

8.

Ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον

9.

Ισχυρή διοίκηση

9.

Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

10.

Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

10.

Καλή ισορροπία επαγγελματικής/προσωπικής ζωής

Ο διευθύνων σύμβουλος της Randstad, Jacques van den Broek σχολίασε σχετικά: «Ο σκοπός της ετήσιας έρευνας για την επωνυμία εργοδοτών είναι να εντοπίσει τις εταιρείες σε όλο τον κόσμο που έχουν τα πιο ελκυστικά brands κατά την άποψη των ατόμων που αναζητούν εργασία, σε συνδυασμό με τους κλάδους στους οποίους οι άνθρωποι επιθυμούν να εργαστούν. Οι νικητές του Randstad Award έχουν ξεκάθαρα ισχυρή επωνυμία που έχει τη μεγαλύτερη απήχηση στους ανθρώπους στις χώρες τους. Σε επίπεδο επαγγελματικών κλάδων, ο κλάδος του IT παραμένει αδιαφιλονίκητος νικητής, αφού κατατάσσεται ο δημοφιλέστερος για τρίτη συνεχόμενη χρονιά. Ωστόσο, αν υπάρχει κάτι στο οποίο μπορούν να βελτιωθούν όλα τα brands, γενικότερα, αυτό είναι να εστιάσουν περισσότερο στα στοιχεία που οι άνθρωποι αναζητούν σε έναν πιθανό εργοδότη».

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v