Γαλλία: Ερευνα για την online διαφήμιση ξεκινούν οι αρχές

Στο στόχαστρο της γαλλικής επιτροπής ανταγωνισμού η Google, σε έρευνα για την εκμετάλλευση δεδομένων χρηστών από την online διαφημιστική βιομηχανία. Σε ενδεχόμενες στρατηγικές αποκλεισμού αναφέρθηκε ο πρέοδρος της επιτροπής.

Γαλλία: Ερευνα για την online διαφήμιση ξεκινούν οι αρχές

Η γαλλική επιτροπή ανταγωνισμού ξεκίνησε έρευνα τη Δευτέρα για την εκμετάλλευση των δεδομένων χρηστών του διαδικτύου από την online διαφημιστική βιομηχανία, βάζοντας στο στόχαστρο εταιρείες όπως η Google.

Όπως μεταδίδει το Reuters, η διαδικασία που θα ξεκινήσει στις αρχές τις επόμενης χρονιάς θα οδηγήσει σε μη δεσμευτικές συστάσεις, αλλά μπορεί να αποτελέσει την βάση για μια επίσημη έρευνα. 

«Μπορεί να έχει κανείς πρόσβαση σε αυτά τα στοιχεία, τα οποία αποτελούν θεμελιώδεις εισροές σε αυτήν την επιχειρηματική δραστηριότητα; Υπάρχουν στρατηγικές αποκλεισμού;» ανέφερε σε συνέντευξη τύπου ο πρόεδρος της επιτροπής, Μπρούνο Λασέρ. 

Σημειώνεται πως η Google συλλέγει δεδομένα από τους χρήστες του διαδικτύου μέσω των υπηρεσιών που προσφέρει. Με βάση στοιχεία της Eυρωπαϊκής Ένωσης το λειτουργικό της σύστημα Android, μπορεί να βρεθεί στο 80% των έξυπνων κινητών τηλεφώνων. Αυτό σημαίνει πως η Google έχει προνομιακή θέση όσον αφορά την συλλογή δεδομένων, δήλωσε ο Ματιέ Γκενέκ, ο επικεφαλής της έρευνας. 

Στην έκθεση της γαλλικής αρχής αναφέρονται μεταξύ άλλων εταιρειών το Facebook και το Twitter.

Ακολουθήστε το Euro2day.gr στο Google News!Παρακολουθήστε τις εξελίξεις με την υπογραφη εγκυρότητας του Euro2day.grFOLLOW USΑκολουθήστε τη σελίδα του Euro2day.gr στο Linkedin

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

v
Απόρρητο