Τα κέρδη της ομώνυμης μάρκας της Volkswagen εμφάνισαν μεγάλη πτώση της τάξης του 86% κατά το πρώτο τρίμηνο, γεγονός που αντανακλά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει η αυτοκινητοβιομηχανία μετά το σκάνδαλο και μια κρίση που έχει ήδη διαρκέσει εννέα μήνες.
Τα λειτουργικά κέρδη της μάρκας της VW υποχώρησαν σε 73 εκατ. ευρώ από 514 εκατ. πέρυσι, σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρίας. Το λειτουργικό περιθώριο ήταν στο τρίμηνο 0,3%, πολύ χαμηλότερα του στόχου για 6%.
«Τα αποτελέσματα της μάρκας VW έδειξαν για άλλη μια φορά ότι τα κέρδη είναι υπερβολικά χαμηλά», σχολίασε ο Sascha Gommel, αναλυτής στην Commerzbank με έδρα τη Φρανκφούρτη. «Χρειάζεται να διαφυλάξουν την τιμολόγηση, καθώς τα κόστη στη μάρκα VW είναι σχετικά υψηλά», πρόσθεσε.
Η Volkswagen έχει εντείνει τις προσπάθειες για μια ανάκαμψη της μάρκας μετά την αποκάλυψη του σκανδάλου. Ζωτικής σημασίας είναι η αναβίωση των περιθωρίων της μάρκας, του μεγαλύτερου τμήματος της εταιρίας σε όρους όγκου πωλήσεων, προκειμένου να μειωθεί η εξάρτηση από κέρδη που παράγουν οι μάρκες πολυτελείας Audi και Porsche.